قائم مقام شرکت پخش اعلام کرد

تشديد طرح نظارت بر جايگاه‌های عرضه سوخت در آستانه نوروز

قائم مقام شرکت ملی پخش و پالايش فرآورده‌های نفتی کشور از تشديد نظارت بر جايگاه‌های عرضه سوخت در آستانه سال جديد با نام طرح گلگشت نوروزی خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، منصور رياحي گفت: علاوه بر نظارتهاي دوره اي، شركت ملي پالايش و پخش فراورده هاي نفتي ايران در آستانه سال 1394 با هدف نظارت دقيقتر و بيشتر بر كيفيت انواع فراورده هاي نفتي شامل بنزين معمولي و سوپر و نفت گاز ، با تشكيل گروه هاي سيار در تمام جاده هاي پر تردد و مسافر پذير نظارت مي کند.

وي همچنين با اشاره به عرضه روزانه 70 ميليون ليتر بنزين در جايگاههاي سراسر كشور گفت: بيست ميليون ليتر از اين بنزين داراي استاندارد يورو 4 است كه در مرحله اول در شش كلانشهر  عرضه شد و از چند روز قبل هم روزانه 600 هزار ليتر بنزين يورو 4 در اهواز و شيراز عرضه شده است.

رياحي همچنين در باره روند اجراي طرح ملي عرضه نفت گاز بر اساس پيمايش و كاركرد خودروهاي عمومي حمل بار و مسافر گفت: مقدمات انجام اين طرح انجام شده و مرحله اول آن با هماهنگي وزارت كشور، ستاد مديريت سوخت و سازمان پايانه هاي وزارت راه از اول ارديبهشت اجرايي مي شود.

وي افزود: فاز دوم اين طرح ملي قرار است از اول شهريور سال 1395 با استقرار سامانه ردياب ماهواره اي (GPS) روي خودروهاي عمومي حمل بار و مسافر اجرايي شود و سوخت بر اساس پيمايش خودروها تامين شود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: نظارت ، جایگاه ، سوخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار