تحليلگران حوزه نفتی ایالات متحده معتقدند دلالان بازار نفتی به مذاکرات با هدف پايان دادن به اعتصاب در برخی از پالايشگاه‌های نفتی در آمريکا چشم دوخته‌اند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، بهاي نفت روز گذشته در بازار با افزايش همراه بود. افزایش بهایی که با اعتصاب کارکنان پالایشگاه های برتر آمریکا آغاز شد.

بيش از پنج هزار کارگر از روز يکم ماه فوريه در پالايشگاه‌ها در اعتصاب به سر مي‌برند که خواستار افزايش دستمزدها و بهبود شرايط کاري هستند.

قرار است روز چهارشنبه مذاکرات براي حل و فصل و پايان دادن به اعتصاب در سه پالايشگاه مهم در آمريکا که زير نظر رويال داچ شل قرار دارند از سر گرفته شود.
 
تحليلگران حوزه نفتی ایالات متحده معتقدند دلالان بازار نفتي به مذاکرات با هدف پايان دادن به اعتصاب در برخي از پالايشگاه‌هاي نفتي در آمريکا چشم دوخته اند.
 
دنيل آنگ تحليل گر بازار سرمايه در موسسه فيليپ فيوچرز در سنگاپور اعلام کرد بهاي نفت در آستانه اين مذاکرات در نوسان قرار گرفته است.

همچنین پايگاه اينترنتي بلومبرگ نیز گزارش داد:اين اعتصاب تأسيساتي را تحت تأثير قرار داده است که 13 درصد از ظرفيت پالايش در بزرگترين مصرف کننده نفت خام را در جهان تشکيل مي‌دهد.

انتهای پیام/
برچسب ها: اقتصادی ، نفت ، نیرو ، پالایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار