سخنگوی دستگاه قضا در نشست خبری خبرداد/6

بازداشت 8 نفر در پرونده منابع طبیعی

سخنگوی دستگاه قضا با اشاره به دستگیری یکسری افراد در زمینه منابع طبیعی گفت: در رابطه با این مسئله نیز پرونده‌ای تشکیل شده و افرادی تحت تعقیب هستند که 8 نفر از آنها بازداشت شده‌اند و پرونده درحال رسیدگی است.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، سخنگوی دستگاه قضا با اشاره به دستگیری یکسری افراد در زمینه منابع طبیعی گفت: در رابطه با این مسئله نیز پرونده‌ای تشکیل شده است و افرادی تحت تعقیب هستند که 8 نفر از آنها بازداشت شده‌اند و پرونده درحال رسیدگی است جرا که مسئله مسئله مالی می ‌اشد که متأسفانه تخلفاتی در این زمینه انجام شده است.  
 
حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در رابطه با دستگیری افرادی در زمینه سیگار مارلبرو ادامه داد: در رابطه با این مسئله نیز کسانی بازداشت شده‌اند و این پرونده نیز در حال پیگیری است.  
 
وی با اشاره به دستگیری افراد در شرکت‌های تلفن همراه افزود: برخی افرادی که آنجا بودند اطلاعات محرمانه افراد را به سایر افرادی که نباید به آنها گزارش می‌شد می‌دادند، که با گزارش وزارت اطلاعات سه نفر از آنها بازداشت شدند که پرونده در مراحل رسیدگی اولیه است اما هنوز به دادگاه نرفته و کیفرخواستی برای آن صادر نشده است.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار