دیدار عالم فلسطینی مقاومت اسلامی از رادیو معارف

دكتر عبدالله محمد كت متو از علمای مقاومت اسلامی فلسطین در دیداری از رادیو معارف، این رسانه را پیشرو عقیده امام خمینی رحمت الله علیه دانست.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، دكتر عبدالله محمد كت متو از علمای مقاومت اسلامی فلسطین مقیم سوریه در دیدار از رادیو معارف با اشاره به نقش رسانه ها در پیشبرد اهداف استكباری در منطقه گفت: رسانه‌هایی مانند رادیو معارف می‌توانند باعث اتحاد همه مسلمانان در برابر جبهه استكبار شوند.

این عالم اهل تسنن با ابراز خوشحالی از این بازدید خواستار روابط نزدیك‌تر رادیو معارف با رسانه‌های مقاومت اسلامی فلسطین از جمله رادیو قدس و بهره گیری رسانه‌های مقاومت اسلامی از تجربیات و منابع صوتی رادیو معارف شد.

این مجاهد فلسطینی همچنین در مصاحبه با خبر جهان اسلام رادیو معارف ضمن تحلیل اوضاع منطقه و مقاومت اسلامی در سوریه و فلسطین بر نقش تاثیرگذار عقاید حضرت امام خمینی رحمت الله علیه و هدایت مقام معظم رهبری مد ظله العالی در روی آوردن جوامع منطقه به سوی روحیه مقاومت و مبارزه تاكید كرد.

در این دیدار مجتبی تونه‌ای قائم مقام رادیو معارف نیز با تشریح اهداف و برنامه‌های رادیو معارف، این رسانه را حامی حركت‌های مقاومت اسلامی خواند و بر آمادگی این رادیو را در پشتیبانی محتوایی و برنامه‌ای رسانه‌های مقاومت تاكید كرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار