ارتش رژیم صهیونیستی 13 هزار سرباز خود را از ترس درگیری با فلسطینی ها در کرانه باختری ، به منظور انجام مانور فراخوانده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ روزنامه صهیونیستی یدیعوت احارونوت اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی 13 هزار سرباز خود را با هدف بالابردن آمادگی ها در صورت بروز درگیری با فلسطینی ها در سایه احتمال توقف همکاری امنیتی فلسطین با رژیم صهیونیستی،  برای انجام مانورفراخوانده است.

روزنامه یدیعوت احارونوت همچنین اعلام کرده است که این تمرین های نظامی که از امروز صبح آغاز می شود، در ساعات ظهر، به  بالاترین حد خود می رسد و انتظار می رود که تا شب به طول انجامد و شامل مانورهایی برای مقابله با عملیات به اسارت گرفته شدن اسرائیلی ها می باشد.

همچنین خبرگزاری رویترز گزارش داد: روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد  که این رژیم 13 هزار  سرباز خود را به منظور انجام تمرین هایی  که پیشتر اعلام نگردیده بود،  بسیج خواهد کرد.

این خبرگزاری به نقل از "گادی ایزنکوت" رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی نقل کرده است که در بیانیه ای کوتاه  خواهان انجام مانور در فرماندهی مرکزی ارتش که جبهه نظامی بر سرزمین هایی است که رژیم صهیونیستی در جنگ 1967 آن را اشغال کرده است و فلسطینی ها خواهان برپایی دولت آینده خود در آنجا هستند ، شده بود.

رویترز همچنین اعلام کرده است که این مانور  در زمانی انجام می شود که فلسطینی ها گفته اند که پایان همکاری امنیتی با رژیم صهیونیستی را به سبب خودداری این رژیم از تحویل درآمدهای مالیاتی به تشکیلات خودگردان فلسطین، بررسی خواهند کرد.

انتهای پیام/
 ‎
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار