30 فرورین 94؛

پایان مهلت ارسال مقاله به همایش «پایداری خانواده، تعالی جامعه»

همایش «پایداری خانواده، تعالی جامعه» با محوریت «تحقق الگوی فارغ‌التحصیل شایسته در نظام آموزش عالی ایران» توسط جهاد دانشگاهی دانشگاه الزهرا و همکاری سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران؛ همایش «پایداری خانواده، تعالی جامعه» در ذیل طرح «هفت شهر شایستگی» معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی، با محوریت «تحقق الگوی فارغ التحصیل شایسته در نظام آموزش عالی ایران» و به همت جهاد دانشگاهی دانشگاه الزهرا(س) و همکاری و حمایت سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور در هفته اول خرداد ماه 1394با حضور اندیشمندان، پژوهشگران، دانشجویان و مسئولین مرتبط برگزار می‌شود.

این همایش در محورهای «پایداری خانواده»، «تغییرات نهادی و کارکردی خانواده»، «شیوه‌های همسرگزینی و ازدواج»، «خانواده و دین»، «خانواده و جمعیت»، «خانواده و رسانه»، «خانواده و اقتصاد» و «خانواده و سیاست» برگزار می‌شود.

دبیرخانه این همایش از تمامی پژوهشگران و دانشجویان دعوت می‌کند تا با ارسال مقالات خود در محدوده محورهای همایش، در این رویداد علمی و فرهنگی مشارکت کنند.

مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه این همایش 30ام فروردین ماه سال آتی و آخرین فرصت ثبت‌نام متقاضیان جهت شرکت، 20ام اردیبهشت ماه سال 94 اعلام شده است.  علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی همایش با نشانی  jahadconf.ir مراجعه کرده و یا با شماره‌‌های 88603848- 021و 85692546- تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار