مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی استان البرز گفت: درهفته آینده ایستگاه بازرسی و نظارت در جاده چالوس راه اندازی می‌شود.

مختاری مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، اظهار کرد: طی هفته آتی ایستگاه مشترک دستگاه نظارتی در جاده چالوس راه اندازی می‌شود و تیم بهداشتی به همراه بازرسان سازمان صنعت،‌معدن و تجارت و شعبه سیار تعزیرات در آن مستقر هستند.

وی در ادامه بیان کرد: این ایستگاه به مناسبت روزهای پایانی سال در تعطیلات نوروز راه اندازی می‌شود و تا 15فروردین این ایستگاه فعال است.
مختاری گفت: ایستگاه بازرسی و نظارت در جاده چالوس وظیفه بازرسی و برخورد با واحدهای صنفی متخلف را دارد و در صورت احراز و مشاهده هر گونه تخلفی از سوی رستوران‌ها، سفره خانه‌ها و .... با این واحدها برخورد قاطعی شده و در محل تخلف پرونده توسط شعبه سیار تعزیرات تشکیل و در محل حکم صادر می‌شود.

مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی استان البرز در پایان افزود: متاسفانه در محور کرج-چالوس بعضی از واحدها اقدام به فروش مشروبات الکلی و غیر بهداشتی نموده که در این بازرسی‌ها با متخلفان برخورد خواهد شد؛ ضمن اینکه دو کانکس سیار در سطح شهر مستقر خواهند شد تا به شکایت مردم که در خصوص تخلفات واحدهای صنفی است رسیدگی کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تعزیرات ، چالوس ، البرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.