کارشناس مسائل سیاسی گفت: قطعا از طرف جوانان جهان سوال‌هایی مبنی بر این پیام داشته و نامه‌های خود را برای بیت ایشان ارسال خواهند کرد و در اینجا لازم است کمیته یا دبیرخانه‌ای مبنی بر همین امر برای پاسخگویی به سوالات جوانان ایجاد شود.

"سیدهادی سیدافقهی" در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکلهای باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه همه ما در قبال پیگیری نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا وظیفه داریم، اظهارداشت: NGOها و نهادهای مردمی بیشترین فضا را برای کار روی این مسئله دارند و باید با استفاده از فضای سایبری و ارتباطات خود در کشورهای اروپایی به تبیین مبانی اسلامی برای جوانان بپردازند.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه گمان می‌کنم که رهبرمعظم انقلاب تنها به انتشار همین نامه اکتفا نکرده و مجدد نامه‌هایی را خطاب به جوانان جهان ارسال کنند، تصریح کرد: قطعا از طرف جوانان جهان سوال‌هایی مبنی بر این پیام داشته و نامه‌های خود را برای بیت ایشان ارسال خواهند کرد و در اینجا لازم است کمیته یا دبیرخانه‌ای مبنی بر همین امر برای پاسخگویی به سوالات جوانان ایجاد شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تمرکز تنها بر رایزن‌ها و سفرای ما در خارج از کشور که وظایف محدود دارند، درست نیست. بلکه از هر امکاناتی همچون مساجد،انجمن‌ها و مراکز تحقیقاتی و رسانه‌های آزاد برای نشر این پیام تاریخی باید کمک گرفت.

انتهای پیام/
برچسب ها: سیداقهی ، نامه ، رهبری ، انتشار ، سفرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار