مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، گفت: توسعه ورزش های همگانی از اولویت های مهم اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در سال 94 است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، اسبقیان در جلسه مشترک با نماینده، فرماندار و مسئولان هیئت های ورزشی شهرستان اهر افزود: همانطوریکه مقام معظم رهبری بر ورزش های همگانی تأکید دارند در این راستا وزارت ورزش و جوانان نیز از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و در داشتن جامعه سالم و با نشاط تلاش خواهد شد.

وی گفت: از توجه به ورزش روستایی و عشایری نیز غافل نیستیم و برگزاری جشنواره های ورزشی روستایی و عشایری نیز از اولویت های دیگر است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در ارتباط با ورزش قهرمانی نیز گفت: با توجه به سابقه استان آذربایجان شرقی و به خصوص شهرستان اهر در این راستا بحث استعداد یابی با آمایش سرزمینی جهت پرورش استعدادهای ورزشی شهرستان های استان آذربایجان شرقی از اولویت هاست.

وی، با اشاره به سابقه درخشان ورزشی در شهرستان اهر گفت: با توجه به اینکه ورزشکاران شهرستان اهر در مسابقات داخلی و جهانی صاحب مقام هستند می تواند یک قطب ورزشی در استان آذربایجان شرقی باشد.

اسبقیان، همچنین از افتتاح سالن زورخانه شهرستان اهر در هفته دولت سال آینده خبر داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، با اشاره به احداث سالن رزمی شهرستان اهر گفت: اعتبارات لازم جهت اتمام این سالن ورزشی اختصاص خواهد یافت که در آینده نزدیک شاهد افتتاح آن نیز خواهیم بود.

اسبقیان، در ارتباط با ورزشگاه 5 هزار نفری شهرستان اهر نیز گفت: علیرغم پیشرفت 5 درصدی پیگیر اختصاص اعتبارات و تکمیل این ورزشگاه هستیم.

در این جلسه نماینده مردم شهرستان های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی نیز بر توجه بیش از پیش مسئولان ورزش به توسعه ورزش تمامی شهرستان های  کشور تأکید کرد.

فلاحی، همچنین خواستار توجه بیشتر به ورزش های همگانی و ورزش روستایی و عشایری در کنار ورزش قهرمانی شد.

در این جلسه فرماندار شهرستان اهر نیز گفت: مسئولان شهرستان اهر جهت توسعه ورزش از لحاظ ایجاد امکانات در کنار ورزشکاران و ورزش دوستان هستند.

عابدی، همچنین خواستار تسریع در احداث ورزشگاه 5 هزار نفری شهرستان اهر شد.
 
انتهای پیام/ ش

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.