مکان‌های تفریحی جهان/

پارک سنگ‌های چند میلیون ساله + تصاویر

مناظر طبیعی یکی از جاذبه‌های گردشگری تایلند است که در این میان پارکی که در آن سنگ‌های عجیبی که عمر چند میلیون ساله دارند، جزو زیباترین این مناظر به حساب می‌آیند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، یکی از جاذبه هایی که شاید کمتر عمیق به آن فکر کرده باشید پارکی است که در آن سنگ های عجیبی که عمر چند میلیون ساله دارند، نگهداری می شوند.

برای رفتن به این پارک زیبا باید حدود ۹ کیلومتر به خارج از خود شهر پاتایا راه طی کنید و بعد از آن به این پارک برسید، در واقع جاذبه های این پارک تنها چند تکه سنگ قدمت دار نیستند.

در پارک زیبای سنگ های چند میلیون ساله، انواع و اقسام درخت ها و سبزواره هایی وجود دارد که می توان از نمونه ی آن ها به درخت های همیشه سر سبز اشاره کرد.

البته سنگ های مشهور همان صخره های بزرگ و غول پیکری هستند که محیط پارک را تزیین کرده اند.

از همه جالب تر در این پارک بخشی وجود دارد که به آن مزرعه کوروکودیل ها می گویند. تعداد کورورکودیل های این مکان را حدود ۱۰۰۰ تا برشمرده اند  و این بسیار هیجان انگیز است

البته حیوانات دیدنی این پارک به کوروکدیل ها ختم نمی شوند.

انواع حیوانات دریایی مثل گربه ماهی ها و حتی حیوانات وحشی مثل نوعی خرس کم یاب، ببر و پلنگ و … و تعداد زیادی از نوع پرندگان همه در این پارک نگهداری می شود.

بافت چمن ها و گل های زینتی این محل بسیار زیبا هستند و می توان از آن ها به عنوان نمونه هایی از برترین چمن و گل های پارک های دنیا یاد کرد.




انتهای پیام/
منبع:agencytravel.ir
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار