انریکه: هیچوقت از سوارز ناامید نشدم/ راحت به پیروزی رسیدیم

پیروزی سه بر یک بارسلونا مقابل گراندا موجب رضایت لوییس انریکه شده و عملکرد شاگردانش به ویژه سوارز را مورد تحسین قرار داد.

انریکه: هیچوقت از سوارز ناامید نشدم/ راحت به پیروزی رسیدیمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورواسپرت، ایوان راکیتیچ زننده اولین گل بارسلونا مقابل گراندا بود و لوییس سوارز گل دوم را وارد دروازه حریف کرده گل سوم به دنبال پاس زیبای سوارز به لیونل مسی به ثمر رسید و تک گل گراندا را  خوان ریکو وارد دروازه بارسا کرد.
 
لوییس انریکه پس از بازی ضمن انتقاد از وضعیت نامطلوب زمین چمن ورزشگاه گفت: با توجه به کیفیت بسیار پایین زمین مسابقه، خیلی خوشحالم که شاگردانم 3 پاس سالم داده و به سه گل دست یافتیم.
 
انریکه در ادامه افزود: رسیدن به این پیروزی پس از بازی لیگ قهرمانان برایمان بسیار بااهمیت و ارزشمند بوده هدف ما کم کردن اختلاف امتیاز با رئال‌مادرید در صدر جدول رده بندی است.

 همواره به توانایی های سوارز اطمینان داشتم
 
لوییس سوارز اخیرا پایش به گلزنی باز شده و پس از به ثمر رساندن 2 گل در دیدار مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان مقابل منچستر سیتی حالا در بازی مقابل گراندا یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل زیبا تقدیم به لیونل مسی کرد.
 
انریکه در تمجید از عملکرد سوارز گفت: از بدو ورود سوارز به تیم می دانستم بازیکنی در سطح کلاس جهانی است و او نیز با تلاش و پشتکاری که از خود نشان داد ثابت کرد تعریف‌هایی که از سوارز شده صحت داشته و هیچکدام بی راه نبوده است.
 
حالا سوارز محبوب تر شده و هواداران باشگاه قابلیت‌های بیشتری از او را شاهد هستند او یک بازیکن خارق العاده است و تاکنون خدمات زیادی برای بارسلونا انجام داده هر چند تعداد گلهایش کم بوده باشد.
 
پیروزی راحتی داشتیم
 
انریکه در خصوص پیروزی مقابل گراندا گفت: من همین شیوه پیروزی را از شاگردانم می خواهم همه بازیکنان در جایگاه درست خود قرار داشته و هر کس وظیفه‌اش را به بهترین شکل انجام داد در چنین شرایطی  است که تیم ی تواند به یک پیروزی راحت دست یابد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: تحسین ، انریکه ، بارسلونا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار