کرمان؛

کرمان یکی از سه استان برتر کشور در ایجاد مراکز نیکوکاری

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در نشستی ایجاد مراکز نیکوکاری را یکی از اهداف برنامه دهه چهارم فعالیت کمیته امداد عنوان کرد و گفت: کرمان یکی از سه استان برتر کشور در ایجاد مراکز نیکوکاری معرفی شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان ،محمدکاظم رجایی با اشاره به اینکه 2 هزار و 637 پایگاه جشن نیکوکاری امسال در استان کرمان برپا می شود افزود: از مجموع این پایگاهها ، 326 پایگاه ثابت، 140 پایگاه سیار، 320 پایگاه در مساجد، 83 پایگاه در مراکز نیکوکاری محله ای، 76 پایگاه در حوزه های مقاومت بسیج و هزار و 692 پایگاه در مدارس برپا خواهد شد .

وی خاطرنشان کرد : در جشن نیکوکاری سال گذشته 11 میلیارد و 725 میلیون ریال تعهدات انجام و بالغ بر 20 میلیارد ریال درآمد حاصل شد.

این جلسه که در آستانه 14 اسفند سالروز تشکیل کمیته امداد به دستور امام (ره) تشکیل شد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان گفت:جشن نیکوکاری امسال با شعار اکرام فاطمی و شور نیکوکاری در روزهای 13 تا 15 اسفند برگزار می شود.
وحید میرزایی بااشاره به اینکه هم اکنون 300 هزار مددجو تحت پوشش این نهاد هستند ، افزود: امسال بیش از 35 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی با مشارکت بانک ها در اختیار متقاضیان قرار گرفته و باعث خودکفایی 5 هزار نفر شده است .

در ادامه مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان گفت: در آستانه سال نو طرح "بذل دل" با هم‌کاری کمیته‌ی امداد و شهرداری کرمان به منظور جمع‌آوری اقلام مازاد بر نیاز مردم برای کمک به نیازمندان اجرا می‌شود.
اسماعیل جهانشاهی افزود: در راستای اجرای این طرح، شهرداری کرمان چهار پایگاه در کنار شهرداری‌های چهارگانه مستقرکرده است .

وی خاطر نشان کرد : شهروندان می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز، با شماره‌ی 137 شهرداری و همچنینبا شماره تلفن های 32266395 کمیته‌ی امداد و 33119945 مدیریت پسماند شهرداری در ساعات اداری تماس گرفته و آدرس، شماره‌ی تلفن و ساعت حضور خود در منزل را اعلام کنند تا مأموران برای دریافت اقلام آنان مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.