شهردار منطقه9 از کاشت بیش از 160 هزار اصله درخت در سطح منطقه خبر داد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سید علیرضا حسینی شهردار منطقه9 با بیان اینکه 160 هزار اصله درخت در سطح منطقه کاشته شده است اظهار کرد: براساس طرح کمربند سبز 140 هکتار فضای سبز در منطقه و در محدوده بزرگراه فتح و پایگاه یکم شکاری مهرآباد در 2فاز اجرایی و بالغ بر 105 هزار اصله درخت و نهال کاشته شد.

وی با اشاره به اینکه بهسازی و زیباسازی محیطی منظر شهری، بازسازی معابر بوستان‌ها و قطعات فضای سبز سطح محدوده گفت: به همین منظور در نیمه نخست سال جاری عملیات کاشت درخت و درختچه احداث و بازسازی فضای سبز و کاشت گل‌های فصل زیبا در بوستان‌های سطح منطقه و معابر انجام شد.

شهردار منطقه9 به میزان یکصد هکتار عملیات احداث و بازسازی فضای سبز طی نیمه نخست سال جاری در منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: حدود 98 هکتار احداث فضای سبز در محدوده پایگاه یک شکاری مهرآباد، 30متری جی و محدوده پل کن به میزان حدود 2  هکتار نیز انجام شد.

وی با بیان اینکه در طول سال جاری حدود 32هزار اصله درخت در سطح معابر منطقه کاشته شد نیز ادامه داد:
در چند سال اخیر همواره به توسعه فضای سبز و رشد سرانه فضای سبز در این بخش از پایتخت توجه ویژه‌ای شده و سال گذشته نیز حدود 25هزار اصله درخت در محدوده کاشته شد.

وی خاطرنشان کرد: این شهرداری در راستای نگهداشت فضای سبز معابر شهری نیز طرح‌های مختلفی را دنبال می‌کند و طرح‌های لازم برای نگهداشت فضای سبز در سطح محدوده به ویژه میدان آزادی و سطح بزرگراهی در حال اجراست.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهردار ، پایتخت ، غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار