رامهرمزی:

وزنه برداران بومی ملی حفاری آینده درخشانی دارند/نیروی زمینی و عقاب نیروی هوایی تیم‌های برجسته‌ای هستند.

سرمربی تیم و زنه برداری ملی حفاری گفت: در لیگ جوانان از وزنه بردارانی استفاده کرده‌ایم که صاحب نام نیستند اما آینده درخشانی را برای آنها پیش بینی می‌کنیم.

وزنه برداران بومی ملی حفاری آینده درخشانی دارند/نیروی زمینی و عقاب نیروی هوایی تیم‌های برجسته‌ای هستند.فراز رامهرمزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بر خلاف سال‌های گذشته که از وزنه برداران غیر بومی استفاده می‌کردیم امسال ورزشکاران بومی را برای تیم جوانان جذب کردیم که مطمئن هستم آینده درخشانی دارند. وی ادامه داد: تیم جوانان ملی و حفاری وضعیت خوبی دارد و برای رقابت فینال مصدوم و محرومی نداریم و اکنون در اردو تمرینات خوبی را انجام می‌دهیم. 
 
وی افزود: با توجه به اینکه شاخص‌ترین وزنه بردار ما علیرضا دهقان است و بقیه تجربه زیادی ندارند از نتایجی که تا کنون به دست آوردیم راضی هستیم. بر اساس امتیازات در حال حاضر مقام سوم را به دست آوردیم و اگر در فینال هم بتوانیم همین نتایج را کسب کنیم بسیار راضی کننده است. 

رامهرمزی در پایان خاطر نشان کرد: تیم‌های نیروی زمینی و عقاب هوایی تیم‌های برجسته‌ای هستند و از وزنه برداران شاخصی نیز بهره‌ می‌ببرند اما، ما فقط تیم بزرگسالانمان قوی است اما با این وجود از نتایج به دست آمده بسیار راضی هستم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار