سرپرست جدید فدراسیون وزنه برداری گفت: زمان مجمع انتخابات ریاست فدراسیون هنوز مشخص نشده و در حال انجام کارهای قانونی آن هستیم.

برای برگزاری مجمع انتخاباتی منتظر تائیدیه کاندیدا‌ها هستیم/اردوهای تیم ملی به خاطر مشکل مالی لغو نمی‌شوندحسن طباطبایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: بخشی از اقدامات اولیه برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون وزنه برداری به وزارت ورزش مربوط می‌شود که این سازمان باید تدارکات لازم برای برگزاری مجمع را انجام دهد.  
 
وی ادامه داد: مشکل خاصی برای تشکیل مجمع انتخاباتی نداریم و در حال انجام تشریفات قانونی آن هستیم و منتظریم تا وزارت ورزش تائیدیه کاندیدا‌ها را اعلام کند تا بقیه اقدامات لازم را انجام بدهیم.  
 
طباطبایی در ادامه بیان کرد: من مسئولیت انجام امور جاری فدراسیون وزنه برداری را تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی برعهده دارم و تمام تلاشم را می‌کنم که با قدرت هرچه تمام‌تر مسئولیت‌هایم را به انجام برسانم.  
 
سرپرست جدید فدراسیون وزنه برداری در پاسخ به این سوال که آیا در فکر تغییر کادر فدراسیون هستید، اظهار کرد: من به فکر تغییر کادر و یا تشکیل کارگروه نیستم. هرکس که قصد کمک به من و وزنه برداری را داشته باشد، از این مسئله استقبال می‌کنم و تلاش می‌کنم کمبودهای این رشته را برطرف کنم و مشکلات را حل کنم.  
 
سید حسن طباطبایی با اشاره به برگزاری جلسه با اشاره به برگزاری جلسه با قهرمانان وزنه برداری گفت: هدف من از برگزاری این جلسه شنیدن صحبت‌های قهرمانان و مربیان است و می‌خواهم مشکلاتشان را بدانم تا بتوانم با رفع مشکلات به پیشرفت وزنه برداری ایران کمک کنم.  

وی با بیان اینکه فدراسیون مشکل مالی دارد، تصریح کرد: درست است که فدراسیون مشکل مالی دارد، اما تلاش می‌کنم اردوهای تیم‌های ملی به خاطر کمبودهای مالی لغو نشود.  
 
طباطبایی در پایان خاطرنشان کرد: من تا الان فکری برای ماندن در وزنه برداری نداشته‌ام و چنین قصدی نیز ندارم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار