معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 20 تهران از اجرای فعالیت های عمرانی طرح استقبال از نوروز 94 با اولویت فضاهای پیرامونی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در این منطقه جنوبی خبرداد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از روابط عمومی شهرداری منطقه 20، ابراهیم بابازاده با اشاره به این مطلب گفت: در راستای طرح استقبال از نوروز 94، ششصد فعالیت عمرانی در قالب بهسازی پیاده روها و انهار، لکه گیری هندسی معابر، همسطح سازی دریچه و پیاده روها، ساماندهی حریم کارگاه های عمرانی و ترمیم جداول به منظور آماده سازی محیط شهری برای ورود به سال نو، در نواحی هفتگانه منطقه 20 انجام شد.

بابازاده با اشاره به اینکه فاز اول فعالیت های عمرانی به اتمام رسیده است و فاز دوم آن نیز در حال اجراست، افزود: با توجه به اینکه منطقه 20 قطب تاریخی و مذهبی پایتخت محسوب می شود و میزبان خیل عظیمی از زائران و مسافران نوروزی است، فعالیت های عمرانی با اولویت فضاهای پیرامونی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، بقعه های متبرکه و آثار تاریخی و باستانی انجام شده است.

وی ادامه داد: این فعالیت ها بر اساس بازدید های میدانی کارشناسان و بررسی پیام های 137 و 1888 شهروندان انجام شده است تا زمینه آرامش و آسایش آنان در ایام نوروز فراهم شود.
بابازاده افزود: رسیدگی به روستاهای واقع در محدوده حریم و بررسی درخواست های ساکنان آن محدوده نیز در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد و بخش عمده ای از فعالیت های عمرانی در این روستاها انجام شد تا ساکنان روستایی نیز از خدمات عمرانی مدیریت شهری برخوردار شوند.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه بیست شهر تهران در پایان یادآور شد: شهروندان مشارکت پذیر منطقه 20 می توانند از طریق سامانه های 137 و 1888 در طرح استقبال از نوروز 94 با مدیریت شهری این منطقه مشارکت، و درخواست های خود را از طریق این دو سامانه مردمی اعلام کنند.

انتهای‌پیام/
 
برچسب ها: فعالیت ، عمرانی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار