اصفهان؛

رونمایی از تقویم گردشگری کاشان و سالنامه 1394 ویژه کاشان

دومین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان کاشان با حضور کلیه اعضا و مسئولین کمیته ها به ریاست معاون استاندار و فرماندار کاشان برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان ،در این جلسه پس از ارائه گزارش مسئولین و شهرداران مناطق کاشان در خصوص بسترسازی و آماده نمودن مجموعه شهرستان کاشان برای ایام نوروز و استقبال از گردشگران، ابوالفضل صدرائیه معاون استاندار و فرماندار ویژه کاشان مطالبی را بیان کردند و ضمن تقدیر و قدردانی از کلیه دست اندارکاران و مسئولین کمیته ها و نیز دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان،خواستار آمادگی کلیه دستگاه های سطح شهرستان برای استقبال از میهمانان نوروزی شد.

"مهران سرمدیان " سرپرست اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کاشان نیز گزارشی از اقدامات دبیرخانه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان را ارائه نمود.

در این جلسه جواد مزروعی به عنوان جانشین ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان معرفی گردید.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان کاشان ادامه داد:در این جلسه از تقویم گردشگری سال 1394 شهرستان کاشان که با همکاری کلیه شهرداران مناطق کاشان و بخشداران شهرستان کاشان توسط دبیرخانه دبیرخانه ستاد هماهنگی خدمات سفر تدوین گردیده،رونمایی شد.

همچنین از سالنامه سال 1394 ویژه کاشان که توسط شرکت سیمای شهر و با همکاری کلیه دستگاه ها اجرایی شهرستان تهیه و تدوین گردیده نیز رونمای شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.