کرمان؛

تشکل‌های سیاسی سه ماه قبل از انتخابات رقابت را شروع کنند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت : مملکت وقت و پول برای تبلیغات انتخاباتی زود هنگام ندارد و نباید که این رقابتها به نهادهای دولتی از قبیل فرمانداری ؛ آموزش و پرورش و جامعه مهندسین برسد و ورود پیدا کند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان ،در مراسم گرامی داشت روز مهندس در شهرستان سیرجان محمد رضا باهنر با بیان اینکه نظام مهندسی در کشور نظامی پویا و فعال است و اظهار داشت: طبق فرمایشات رهبری مملکت به دست مهندسان است و در پیروزی انقلاب دانشکده های مهندسی نقش اول پیروزی انقلاب را داشتند و مهندسین در بحث جنگ هم هرروز یک نواوری دارند ودر همه بخش ها به ویژهانرژی هسته ای ،نانو و هوا و فضا خوب عمل کردند.

وی تصریح کرد :در رزمایش‌های انجام شده تمامی شاهکارهای عملیاتی و ساخت مربوط به مهندسین است که نباید برخی از این توانایی‌ها افشا شود و برای مهندسین بن بستی نیست یا راهی میابند و یا راهی می سازند و این قشر هیچگاه تلاششان متوقف نمی شود.

وی افزود : برای مشکلات زیست محیطی و کمبود آب نیزمهندسان باید راهی را پیش روی دولت بگذارند و در بحث کمبود آب هم مهندسین طرح راههای استفاده از مصرف آب کمتر و تولیدات بیشتر را پیش رو گذارند.

باهنر مهندسین را به راه حل کار افرینی دعوت کرد و گفت : هر مشکلی به دست مهندسین باید طراحی و اشکالات برطرف شود وحل مشکل اشتغال امروز به دست مهندسین باید راهکار پیدا شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص انتخابات اینده مجلس هم گفت : مردم حوصله شنیدن حرفهای انتخاباتی را از حالا ندارند و خوب است تشکل های سیاسی حرف هایشان را در جمع خودشان مطرح کنند و سه ماه قبل از انتخابات رقابت را شروع کنند تا مردم خسته از رقابت‌های زود هنگام نشوند.

نایب رئیس مجلس گفت : دولت متصدی خوبی نیست دولت باید حامی مردم باشد همانند زمان جنگ ؛ و در اقتصاد مقاومتی دولت کار را به مردم واگذار کند و خود نظارت کند.

وی افزود: پروژه ها و طرحهای ملی که پس از افتتاح لرزه به اندام دشمن می اندازد باید توسط دولت حمایت و کمک شوند.

وی در خصوص استان کرمان و سیرجان گفت : این همه توسعه و پیشرفت در همه بخش ها و معادن گل گهر چشمگیر است و از برکات انقلاب و تلاش جوانان خلاق و مهندسین است.


انتهای پیام/ زا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.