سرپرست فرهنگ عمومی معاونت فرهنگی قوه قضاییه گفت: نیروهایی که در عرصه فرهنگی مشغول فعالیت‌‌اند در حقیقت سربازان و سرداران خط مقدم مقابله با جنگ نرم هستند.

نیروهایی که در عرصه فرهنگی فعال‌اند سرداران خط مقدم مقابله با جنگ نرم هستندبه گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، حسین هراتی در جلسه معاونان فرهنگی سراسر کشور که در حاشیه دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضاییه برگزار شد، با اشاره به جنگ نرم گفت: در جنگ نرم می‌خواهند هویت ملت‌ها را دگرگون و استحاله کنند.
 
وی با طرح این سوال که در عرصه جنگ نرم چه کسانی در خط مقدم جبهه قرار دارند و چه کسانی پیشتازان و پیشگامان هستند اظهار کرد: نیروهایی که در عرصه فرهنگی مشغول فعالیت‌‌اند در حقیقت سربازان و سرداران خط مقدم مقابله با جنگ نرم هستند.
 
سرپرست فرهنگ عمومی معاونت فرهنگی قوه قضاییه خطاب به معاونان فرهنگی قوه قضاییه سراسر کشور ادامه داد: بدون شک همه شما شایسته این نام هستید که در مقابله با جنگ نرم در خط مقدم ایستاده‌اید.
 
هراتی در بخش دیگری از سخنانش به همایش سه روزه دفاع از حقوق زنان و کودکان اشاره کرد و گفت: چند روز پیش همایشی در ارتباط با زنان و کودکان آسیب دیده داشتیم که این دفاتر کارنامه‌شان غرورآفرین بود.
 
وی اظهار داشت: این کارنامه درخشان جز با مساعدت‌ها و حمایت‌های شما به این عزیزان امکان‌پذیر نبود.
 
سرپرست فرهنگ عمومی معاونت فرهنگی قوه قضاییه افزود: این دفاتر حمایت از کودکان و زنان در حقیقت دفتر مددکاری و خدمات مشاوره نامیده می‌شود. اما اصل بر حمایت از حقوق زنان و کودکان است.
 
هراتی از نیروهای این دفاتر قدردانی کرد و ادامه داد: این دفاتر توانسته‌اند 19 شرح کلیدی و وظایف حساس خود را حفظ کنند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: برای اصلاح و توسعه این دفاتر شرح وظایفی را در این ارتباط تبیین کردیم و یک نظرسنجی در این راستا انجام دادیم تا این دفاتر را در جایگاه خود ثبت کنیم.  

انتهای پیام/
برچسب ها: مسابقه ، قرآن ، قضاییه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار