رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند گفت: با تلاش عوامل هلال احمر کودک سه ساله ایی که دچار ایست قلبی شده بود از مرگ حتمی نجات یافت.

حمید فرهادی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: عصر روز گذشته یک خانواده با حال اضطراب به پایگاه جاده ایی هلال احمر آبعلی از توابع رودهن مراجعه و خبر از حال بد کودک خود می دهند.

وی افزود: با اعلام این خبر نجاتگران هلال احمر بلافاصله بر بالین این کودک حاضر می شوند و پس از ارزیابی اولیه مشخص می شود که کودک هیچ گونه علائم حیاتی ندارد.

فرهادی گفت: تیم مستقر در پایگاه ضمن عملیات احیا ، کودک را بلافاصله به یکی از مراکز درمانی شهرستان انتقال می دهند که با تلاش پرسنل مرکز درمانی علائم اولیه در کودک مشاهده می شود.

رئیس جمعیت هلال احمر دماوند با اشاره به اینکه این کودک سه ساله سابقه بیماری قلبی داشت گفت: پس از اقدامات اولیه و مشاهده علائم حیاتی،این کودک جهت مراقبب های ویژه و انجام اقدامات بیمارستانی، سریعا توسط اورژانس به بیمارستان قلب شهید رجایی تهران اعزام می شود.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش عوامل و امدادگران هلال احمر پایگاه آبعلی گفت: در ایام تعطیلات نوروز دو پایگاه امداد جاده ایی آبعلی و چناران که در حوزه استحفاظی رودهن و جاده های هراز و فیروزکوه قرار دارند با تمام توان و تجهیزات آماده خدمات رسانی به مسافران می باشد.

انتهای پیام/ زا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.