وکیل مدافع مهدی هاشمی گفت: قطعاً ویقیناً مهدی هاشمی تبرئه می شود چرا که هیچ دلیلی در پرونده وی وجود ندارد " مسئولین قضایی" به نبودن دلیل در پرونده مهدی هاشمی اقرار می کنند.

مهدی هاشمی تبرئه می شود چرا که هیچ دلیلی در پرونده وی وجود نداردبه گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل مدافع مهدی هاشمی در حاشیه مراسم ترحیم سید صادق طباطبایی در جمع خبرنگاران و پیرامون اتهامات وارده به موکلش اظهار داشت: همه این مسائل دروغ است و قطعاً ویقیناً مهدی هاشمی تبرئه می شود چرا که هیچ دلیلی در پرونده وی وجود ندارد " مسئولین قضایی" به نبودن دلیل در پرونده مهدی هاشمی اقرار می کنند.


وی در پاسخ به این سوال که آیا ختم  دادرسی اعلام شده است گفت:  فعلاً ختم دادگاه اعلام شده است.

علیزاده طباطبایی همچنین در پاسخ به سوالی پیرامون این که چقدر احتمال می دهید تا پایان سال رای دادگاه مهدی هاشمی صادر شود تصریح نمود: در این خصوص اطلاعی ندارم؛ در صورتی که دادگاه تشخیص به ادامه تحقیقاتش بدهد، این کار را خواهد کرد در غیر این صورت رای صادر خواهد شد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا شما موارد اتهامی به مهدی هاشمی بر اساس ماده 4 قانون تشدید مجازات را تایید می کنید گفت: این اتهامات دروغ است و این گونه نیست.

علیزاده طباطبایی در ادامه اظهاراتش افزود: مسئولین قضایی حرف های بسیاری زده اند اما تمام ادعاهای آنان مستند به اظهارات افراد است در حالی که پاسخ های ما مستند به اسناد رسمی است و هیچ چیزی در اختیار آن ها وجود ندارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: هاشمی ، پرونده ، طباطبایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار