همزمان با آغاز بکار کنگره موبایل ، تلفن های همراه برتر دنیا به نمایش در می آیند.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران ، هفته آینده و همزمان با آغاز کنگره موبایل بارسلونا اتفاقات مهمی در دنیای تلفن های همراه هوشمند رخ می دهد و محصولات چالش برانگیز جدیدی رونمایی خواهند شد.

پر سر و صدا ترین تلفن های همراه سال 2015 + عکس

اولین تلفن همراه پر سر و صدایی که خود را به کنگره موبایل یا همان MWC 2015 رسانده ، اسمارت فون گلکسی اس 6 سامسونگ است که شنیده شده در دو مدل با نمایشگرهای 5.1 اینچی ساده و خمیده رونمای می شود و رزولوشن نمایشگر هر دو مدل QHD یا چهار برابر اچ دی است.

سامسونگ قصد دارد پردازشگر جدید 14 نانومتری اگزینوس را که خودش آن طراحی کرده و دارای هشت هسته بوده و برپایه پردازنده های 64 بیتی تولید شده در قلب هر دو مدل Galaxy S6 قرار دهد.

پر سر و صدا ترین تلفن های همراه سال 2015 + عکس

اما HTC One M9 دومین اسمارت فون جنجالی خواهد بود که در MWC 2015 به نمایش در می آید که در دو مدل با نمایشگر 5 اینچی دارای رزولوشن فول اچ دی و نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن چهاربرابر اچ دی تولید شده است.

هر دو مدل اچ تی سی One M9 با پردازشگر 64 بیتی هشت هسته ای اسنپدراگون 810 و رم سه گیگابایتی کار می کنند و دوربین اصلی هر دو مدل این محصول 20 مگاپیکسلی است و یک دوربین 4 مگاپیکسلی اولتراپیکسل برای مکالمات ویدئویی و تهیه تصاویر سلفی در جلوی آن نصب شده است.

کنگره بین المللی موبایل بارسلونا از 2 تا 5 مارس برگزار می شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.