فواد معصوم از دولت بغداد و اربیل خواست جهت برگزاری گفتگوهای سازنده جدیت بیشتر به خرج دهند

رئیس جمهور عراق از دولت بغداد و اربیل خواست تا برگزرای گفتگوهای سازنده و رسیدن به راه حل های مطلوب جدیت بیشتر به خرج دهند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از "سومریه نیوز"؛ امروز پنجشنبه فواد معصوم رئیس جمهور عراق از دولت بغداد و اربیل خواست تا برگزرای گفتگوهای سازنده و رسیدن به راه حل های مطلوب جدیت بیشتر به خرج دهند و در عین حال بر وجود چالش ها و منافع مشترک که همکاری میان دوطرف را ضروری می سازد تاکید نمود.

نهاد ریاست جمهوری عراق با انتشار بیانیه ای گفت: معصوم امروز در بغداد با رؤسای تشکل های کرد در پارلمان دیدار کرد و توضیح داد که در این دیدار روند روابط میان دولت مرکزی و حکومت اقلیم کردستان و نیز راه های اجرای توافق نفتی میان دو طرف مورد بررسی قرار گرفت.

بر  اساس این بیانیه معصوم بر اهمیت جدیت دوطرف در انجام گفتگوی برادرانه و سازنده جهت دست یابی به تفاهمات و راه حل های مطلوب و نیاز هردو طرف به یکدیگر تاکید نمود؛ بویژه انکه چالش ها و منافع مشترکی وجود دارد که همکاری میان دو طرف را ضروری می سازد.
رؤسای تشکل های کرد نیز به نوبه خود نقش معصوم در تحکیم روابط و نزدیک سازی دیدگاه ها میان بغداد و اربیل در راستای خدمت به منافع ملت عراق را ارج نهادند.‎


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار