رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: بناست با استعدادیابی ۷۵۰ هزار نفر از بازنشستگان نیروهای مسلح برای انجام کارهای مستشاری فرهنگی را انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار مهدی محمدی فر رئیس سازمان پیشکسوتان و جهاد بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در سومین همایش علمی_ پژوهشی پیشکسوتان دفاع مقدس که در تالار شهید چمران سازمان بازنشستگی کشوری برگزار شد اظهار داشت: امروز فرزندان اسلام تا سواحل مدیترانه می‌جنگند و نقش مستشاری انقلاب را نشان می‌دهند و استراتژی ما استراتژی امام زمان (عج) است.

وی ادامه داد: براساس تدابیر رهبر معظم انقلاب و ستاد کل نیروهای مسلح ما می‌خواهیم جنبه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی پیشکسوتان را به صورت تخصصی بررسی و آن‌ها را به روز کنیم.

رئیس سازمان پیشکسوتان و جهاد بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با اشاره به اینکه تجربه مافوق علم است، تاکید کرد: در این زمینه بنیاد حفظ آثار باید به صورت جدی با سایر ارگان‌های نیروهای مسلح از جمله وزارت دفاع همکاری و چارت نقش مستشاری پیشکسوتان را مشخص کند.

محمدی فر در پایان خاطرنشان کرد: بناست با استعدادیابی ۷۵۰ هزار نفر از بازنشستگان نیروهای مسلح برای انجام کارهای مستشاری فرهنگی را انجام دهیم. 

انتهای پیام/

برچسب ها: سازمان ، پیشکسوتان ، ارزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار