شهردار منطقه 10 خبر داد:

اجرای طرح پژوهش خانه به خانه در منطقه 10

شهردار منطقه 10 گفت: طرح پژوهش خانه به خانه در سطح منطقه 10 اجرا می‌شود.

فرامرز عظیمی شهردار منطقه 10 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح پژوهشی خانه به خانه در سطح منطقه اظهار کرد: این طرح طی دستورالعمل ابلاغی از سوی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با هدف شناسایی مسایل و مشکلات حوزه‌های فنی و عمران امور اجتماعی و فرهنگی، حمل‌ونقل و ترافیک و سامانه‌های ارتباطات مردمی در حال اجراست.

وی افزود: این طرح هر هفته روزهای یکشنبه با حضور تیم متشکل از مدیر روابط عمومی، شهردار ناحیه، مدیر اجتماعی کارشناسان روابط عمومی و اجتماعی در درب منازل شهروندان انجام می‌شود و طی آن ضمن دیدار چهره به چهره و گفتگو با مردم محلات با تکمیل پرسشنامه مشکلات موجود در محلات احصاء می‌شود.

عظیمی تصریح کرد: این طرح تاکنون در خیابان بهبودی واقع در ناحیه 3 و خیابان نوری واقع در ناحیه یک اجرا شده است و بر همین اساس نظرات 60 نفر از شهروندان در خصوص عملکرد مدیریت شهری از طریق تکمیل پرسشنامه‌ها استخراج و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.

وی در پایان عنوان کرد: اجرای این طرح و نتایج حاصل از آن تأثیر بسزایی در رفع مشکلات محلات و بهبود و افزایش خدمات‌رسانی بر اساس درخواست‌ها و مطالبات شهروندان خواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار