رئیس کمیسیون حقوقی قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد قوه قضاییه در مبارزه با مفاسد اقتصادی بسیار مثبت بوده و قابل تقدیر و دفاع است.

ا‌للهیار ملکشاهی نماینده مردم خرم‌آباد در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به عملکرد قوه قضاییه در مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: قانون اساسی و قوانین عادی کشور، استقلال قوه قضاییه را به عنوان قوه مستقل تأمین کرده است.  
 
وی افزود: از نظر داخلی نیز قوه قضاییه یک قوه مستقل است بنابراین اینکه این قوه تحت تأثیر عوامل خارجی و داخلی باشد بعید است هرچه هم فشار سنگین‌تر باشد فرقی نمی‌کند و قوه قضاییه تحت تأثیر فشارها و فضاسازی‌ها قرار نمی‌گیرد.
 
رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: توصیه بنده این است که باید یک فضای آرامی را برای دستگاه قضایی ایجاد کنیم که این قوه بتواند در آرامش رأی منصف نسبت به موضوع مطرح شده بدهد بنابراین در این راستا باید فرهنگ سازی کرده و تلاش کنیم.
 
وی ادامه داد: قوه قضاییه قوه مستقلی است که تمامی قوانین را در اختیار دارد همچنین باید گفت این قوه قضات شجاعی دارد و این را می‌توان در احکامی که نسبت به پرونده‌های فساد مثل پرونده 3هزار میلیاردی و سایر پرونده‌ها مشاهده کرد که با شجاعت قضات پرونده، رأی را صادر کرده‌اند و این حکایت از آن دارد که دستگاه قضایی مقتدر و مستقل است.
 
رئیس کمیسیون حقوقی قضایی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: عملکرد قوه قضاییه در مبارزه با مفاسد اقتصادی بسیار مثبت بوده و قابل تقدیر و دفاع است.
 
انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار