پخش الكوثر روی دستگاه گیرنده دیجیتال از سر گرفته شد

پخش برنامه های شبكه الكوثر برای مخاطبان عرب زبان در تهران از طریق دستگاه گیرنده دیجیتال از سر گرفته شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ حجم زیادی از مخاطبان شبكه در سراسر كشور خصوصا استان‌های تهران، قم، خراسان رضوی، خوزستان و ... حضور دارند كه بارها طی ارتباط با شبكه خواستار پخش برنامه های شبكه الكوثر از طریق این سیستم شدند.

براساس این گزارش، هموطنان عرب زبان در استان های مختلف كشور، طلاب حوزه‌های علمیه، دانشجویان رشته های مختلف در حوزه علوم انسانی، مهاجران عرب زبان دیگر كشورها خصوصا عراقی های مقیم ایران از مخاطبان اصلی این شبكه در داخل كشور به شمار می روند.

گفتنی است؛ شبكه الكوثر هم اكنون برنامه های خود را از طریق ماهواره های هاتبرد، عرب ست، یوتل ست و گالاكسی برای مخاطبانش در كشورهای حوزه خاور میانه، شمال آفریقا، اروپا و آمریكای شمالی پخش می كند.

شبكه جهانی الكوثر شبكه عمومی  به زبان عربی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است كه با برنامه های متنوع پخش 24 ساعته دارد كه از جمله آنها می توان برنامه صبحگاهی صباح الكوثر (برنامه خانواده) كه هر روز ساعت 10:30 به وقت تهران، برنامه كودك ونوجوان هر روز ساعت 17:00 به وقت تهران و دیگر برنامه های معارفی، اجتماعی، سیاسی اشاره كرد كه در طول هفته از این شبكه در اختیار بینندگان قرار می گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار