کفاشیان و افشار زاده در گفتگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران:

کفاشیان:کمیته انضباطی در مورد کرار تصمیم می گیرد/افشار زاده:حرف های کرار در شان باشگاه استقلال نیست

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال و بهرام افشار زاده در مورد توهین جاسم کرار بازیکن استقلال واکنش نشان دادند.

کفاشیان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مصوبات را تصویب کرده و ما هم از حسابرس خواسته‌ایم گزارش نهایی را به ما بدهد تا ما فراخوان برگزاری مجمع را بدهیم.  
 
وی در ادامه عنوان کرد: برگزاری مجمع باید در زمان خاصی صورت بگیرد و از قبل زمان آن باید اعلام شود، اگر بتوانیم اسفندماه مجمع را برگزار کنیم، بسیار خوب است وگرنه زمان برگزاری مجمع به فروردین ماه موکول می‌شود.  
 
کفاشیان در خصوص مذاکره فدراسیون ژاپن با کی‌ر‌وش گفت: من با مسئولان ژاپن صحبت کردم و آن‌ها گفتند که این موضوع صحت ندارد، اگر آن‌ها بخواهند مذاکره‌ای داشته باشند، در ابتدا نظر ما را هم می‌پرسند.  
 
وی در ادامه عنوان کرد: کی‌روش قرارداد ۴ ساله با ما بسته است. وی حرفه‌ای فکر و عمل می‌کند، هم اکنون کی‌روش در تیم ملی مسئولیت دارد و مصالح کشور ما هم در نظر می‌گیرد.  
 
رئیس فدراسیون فوتبال درباره وضعیت کی‌روش مطرح کرد: من تماس خاصی با کی‌روش نداشتم اما با ایمیل با وی در تماس هستم، طبق برنامه قرار است کی‌روش هفته آینده به ایران بیاید و کارش را شروع کند.  
 
کفاشیان در خصوص گفته‌های جاسم کرار بر علیه فدراسیون فوتبال گفت: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال وظیفه‌ای دارد که نسبت به آن عمل می‌کند، همچنین من صحبت‌هایی با افشارزاده داشتم و وی نیز از عملکرد جاسم کرار راضی نبود.  
 
وی در ادامه عنوان کرد: باشگاه استقلال قرار است در مورد کرار خودش تصمیم گیری کند، چرا که این موضوع جزو وظایف باشگاه است، اما کمیته انضباطی هم برخوردهای لازم را در خصوص صحبت‌های این بازیکن انجام می‌دهد.  
 
کفاشیان یادآور شد: حرکت بازیکن خارجی استقلال غیرحرفه‌ای بود. وی قصد دارد فضایی ایجاد کند که از باشگاه استقلال برود.  
 
وی در خصوص اینکه کرار با صحبت‌هایش فوتبال ما را زیرسوال برد، تصریح کرد: به طور حتم همینطور است، بازیکن حرفه‌ای باید براساس اصول حرفه‌ای کار کند. به هرحال کمیته قضایی ما مسئله کرار را رسیدگی خواهد کرد.


مدیرعامل باشگاه استقلال درباره وضعیت جاسم کرار گفت: کرار کار اشتباهی مرتکب شده که بر علیه باشگاه و فوتبال کشورمان صحبت کرده است، در اسرع وقت به موضوع کرار رسیدگی خواهیم کرد.

بهرام افشارزاده در گفتگوی اختصاصی باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: کرار حرفهایی که نباید می زد را گفت، باشگاه همواره از وی حمایت کرده بود، اما وی برعلیه باشگاه صحبت کرده، به هرحال الان فضایی نیست که برعلیه باشگاه صحبت شود و در شان باشگاه استقلال نیست که این صحبت ها برعلیه اش مطرح شود.

وی تصریح کرد: ما تصمیم گیری لازم را در خصوص کرار خواهیم گرفت و به اطلاع عموم هم می رسانیم، بهتر است شما زود قضاوت نکنید.

وی در پایان درباره جلسه سالیانه کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: جلسه خوبی بود، گزارش مالی سال 91 مورد بررسی قرار گرفت و قرار است در جلسه بعدی گزارش مالی سال 92 بررسی شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار