انگلیس نمی‌تواند از حق پخش تلویزیونی بهره برداری کند

نحوه استفاده باشگاه های فوتبال انگلیس از درآمد حاصل از حق پخش تلویزیونی مسابقات زنده مورد انتقاد قرار گرفته زیرا نسبت به اسپانیا در رتبه پایین تری جای دارد.

انگلیس نمی‌تواند از حق پخش تلویزیونی بهره برداری کندبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی نیوز، شکست منچستر سیتی مقابل بارسلونا در مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان موجب شد جیمی کرگر اسطوره باشگاه لیورپول لب به اعتراض گشوده و عملکرد تیم های انگلیس به ویژه منچستر سیتی را مورد انتقاد قرار دهد.

کرگر به 5 میلیارد پوند سهم لیگ برتر انگلیس از مجموعه درآمدهای حاصل از حق پخش تلویزیونی اشاره کرد و گفت: در انگلیس باشگاه ها به خوبی از درآمد حاصل استفاده نمی‌کنند ما هنوز هم در این بخش عقب تر از لایگا قرار داریم سیتی تیم دوم جدول لیگ برتر و بارسلونا تیم دوم جدول لایگا است اما به نتیجه کسب شده نگاه کنید آنها خریدهای بهتری دارند، سرمایه گذاری خوبی بر روی بازیکنانش انجام می دهند اما این طرف در انگلیس ما از سیستم های 4-4-2 استفاده می کنیم! لطفا از پولی که بدست می آورید بهتر استفاده کرده و در مورد انتخاب بازیکن و مربی رقت عمل بیشتری داشته باشید.

سیستم 4-4-2 منچسترسیتی که از سوی مانوئل پیگرینی انتخاب شده بود بشدت مورد انتقاد قرار گرفته و دلیل اصلی شکست مقابل بارسا اعلام شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار