قائم مقام دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه برای ساخت کشور از بنیه داخلی و نیروهای مردمی استفاده شود، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی توسط مسئولان تنها با حرف عملی نمی‌شود و نیازمند کاری مداوم و برنامه‌ریزی دقیق و مدون است.

"حسین زینلیان"در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکلهای باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری درباره لزوم اهتمام برای رفع مشکلات اقتصادی از سوی قوا، گفت: مسئولان باید پاسخ دهند که در این یکسال چه فعالیت‌های در این راستا انجام داده‌اند.
 
قائم مقام دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اضافه کرد: در یک سال اخیر بارها رهبری بر عملی شدن اقتصاد مقاومتی تاکید نمودند، منظورشان از اقتصاد مقاومتی این است که هیچ‌کدام از این تکانه‌های بین‌المللی نتواند به زندگی مردم آسیب وارد کند.
 
زینلیان با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه برای ساخت کشور از بنیه داخلی و نیروهای مردمی استفاده شود، عنوان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی توسط مسئولان تنها با حرف عملی نمی‌شود و نیازمند کاری مداوم و برنامه‌ریزی دقیق و مدون است.
 
وی با بیان اینکه دانشجویان تمایل دارند که مسئولان با حضور در دانشگاه پیرامون عملکرد خود در راستای رفع مشکلات فرهنگی، اقتصادی و معیشتی به دانشجویان گزارش دهند، اظهارداشت: دانشجویان می‌خواهند بدانند که کدام مسئول در راستای تحقق سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی قدم برداشته و چه مسئولی نسبت به این مهم بی‌تفاوت بوده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار