"موشه یعلون"، در تازه‌‏ترین اظهارنظر خود به قدرت و تأثیر جمهوری اسلامی ایران اعتراف کرده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، "موشه یعلون"، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در تازه‌‏ترین اظهارنظر خود به قدرت و تأثیر جمهوری اسلامی ایران اعتراف کرده است.

وی در سفری که به همراه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم برای بازدید از نیروهای خود در مناطق جنوبی سرزمین‏های اشغالی داشته، اذعان کرد: اسرائیل تأثیر ایران را در نوار غزه می‏بیند.

وی مدعی شد: نیروهای ایران به هر جایی در منطقه فرستاده می‌‏شوند، در حمایت از جهاد اسلامی فلسطین، در حمایت از حماس، ما آن‏ها را ورای مرزهای خود نیز می‏بینیم؛ در لبنان به همراه حزب الله، روی ارتفاعات جولان (در مناطق اشغالی)، در یهودیه و سامریه، آن‏ها آماده هستند.

این در حالیست که نیروهای رژیم صهیونیستی در موارد متعددی توسط سازمان‌هایی هم چون دیده‌بان حقوق بشر و عفو بین‌الملل متهم به نقض قوانین جنگی شده‌اند.

جنگ شش روزه، جنگ لبنان در سال 2006، جنگ 2008 – 2009 غزه و جنگ اخیر 2014 علیه مردم بی دفاع غزه که طی آن دبیرکل سازمان ملل، بان کی مون در ۳۰ ژوئیه (‎۸ مرداد) طی بیانیه‌ای اقدامات اسرائیل در بمباران غزه را محکوم کرد و گفت: هیچ چیز منزجرکننده‌تر از این نیست که به کودکان در خواب حمله کنند.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار