عضو فراکسیون رهروان ولایت گفت: اگر بانک‌ها ورشکسته هستند چه طور وام 6 هزار و 500 میلیارد تومانی بدون وثیقه در اختیار یک نفر قرار می‌دهند؟

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران موید حسینی‌صدر نماینده مردم خوی در ابتدای جلسه علنی امروز سوالی از بانک‌ها در مورد وام 6 هزار و 500 میلیارد تومانی بدون وثیقه مطرح کرد.
 
وی افزود: اگر بانک‌ها ورشکسته هستند چه طور وامی با این مبلغ و بدون وثیقه در اختیار یک نفر قرار می‌دهند؟
 
عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت خاطر نشان کرد: مشکل اصلی بانک‌ها که منجر به بروز فساد می‌شود، سوء مدیریت است و این مسئله مدیریتی و زیربنایی است.

گفتنی است؛  آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه عصر روز سه شنبه 28 بهمن ماه در جلسه شورای اداری استان لرستان گفته بود اخیرا دو سه پرونده بزرگ بانک مطرح است که در یکی از آن‌ها شخصی 6 هزار و 500 میلیارد تومان از بانک‌ها وام گرفته است این وام را یکی از بانک‌های خصوصی پرداخت کرده و وثیقه لازم را دریافت نکرده است.  
 
بعد از این ناصر سراج به باشگاه خبرنگاران گفت: سازمان بازرسی برای بررسی کلیه معوقات بانکی ورود می‌کند و این وام از این امر مستثنی نیست.
 
گفته می‌شود؛ آقای «م- ر» صاحب گروه صنعتی «ص» که پیشتر 4 هزار میلیارد تومان به بانک‌ها بدهکار بوده و اسم وی در لیست بدهکاران بزرگ بانکی قرار دارد، مجددا این وام 6 هزار و 500 میلیارد تومانی را بدون وثیقه مناسب دریافت کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: صحن ، علنی ، مجلس ، وام ، بانک ، فساد ، میلیاردی ، وثیقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار