مربی تیم ملی تکواندو می گوید: بخاطر آسیب دیدگی برخی بازیکنان، مجبوریم تیم نهایی جهانی را در هلند تکمیل کنیم.

مهدی بی باک در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره تیم ملی تکواندو عنوان کرد: اردوی تیم ملی تکواندو مجددا از پنجم اسفند آغاز شده است و اردونشینان حدود بیستم اسفند راهی تورنمنت بین المللی هلند می شوند و 28 یا 29 اسفند ماه هم به تهران بازمی گردیم.

وی ادامه داد: قرار بود هشت تکواندوکار فیکس جهانی در انتخابی چهارم اسفند معرفی شوند اما بخاطر برخی مصدومان مجبور هستیم انتخابی نهایی اوزان چهارم و پنجم را در هلند داشته باشیم. در واقع عملکرد ملی پوشان این دو وزن در هلند تکلیف تکواندوکاران جهانی را مشخص خواهد کرد.

مربی تیم ملی تکواندو درباره برنامه های تدارکاتی تیم ملی گفت: فعلا خارج از تهران اردو نداریم. برنامه اردویی تیم ملی تا مسابقات جهانی روسیه در اواسط اردیبهشت سال آینده، تمرینات مستمر است و در این مدت در مرکز جهانی تهران متمرکز هستیم. فعلا این شرایط تا مسابقات هلند برقرار است و بعد از آن تصمیم می گیریم که اردویی خارج از شهر تهران داشته باشیم یا خیر.

وی در مورد استراحت ملی پوشان تکواندو در تعطیلات عید نوروز افزود: چند روز اول سال جدید تکواندوکاران ملی پوش استراحت دارند اما دور جدید تمرینات از پنجم فروردین ماه برپا خواهد شد.

قهرمان سابق تیم ملی تکواندو در خصوص غیبت تیم های آسیایی در جام باشگاه ها خاطرنشان کرد: جام باشگاه های خوبی ندیدم چون حضور تیم ها فقط رابطه ای شده است، با این حال تیم های داخلی بسیار خوبی در این جام شرکت داشتند.

او ادامه داد: من در سه دوره رقابت های جام باشگاه های آسیا شرکت داشتم اما تا این حد رقابت های بدی ندیده بودم. به نظرم فقط هزینه ها در جام باقی می ماند.

بی باک با اشاره به تورنمنت بین المللی امارات که چندی قبل تیم ملی در آن شرکت داشت، گفت: رقابت بدی را تکواندوکاران تجربه نکردند. ما امتیاز المپیکی می خواستیم و به آن رسیدیم. قطری ها هم تورنمنت داشتند که شرکت نکردیم. آنها هم در جام های ما حضور نیافتند.

وی درخصوص عملکرد تکواندوکاران در تورنمنت فجیره، یادآور شد: بخاطر یک هفته دیر اقدام کردن نتوانستیم همه اردونشینان را در امارات داشته باشیم و کمیته برگزاری مسابقات هم در این خصوص سهل انگاری کرد. ابوالفضل یعقوبی خوب کار کرد اما حریفش بهتر بود و ما توقع بیشتری داشتیم. مسعود حجی زواره هم در فینال مسابقات دچار مصدومیت جزئی زانو شد و به صلاحدید کادرفنی بازی نکرد. به نظر من همه بازیکنان خوب کار کردند و نتیجه لازم را در این مسابقات گرفتند.

وی افزود: در تورنمنت امارات تکواندوکاران بسیار خوبی شرکت کردند و رنکینگ دارانی از آلمان، بلژیک و بلاروس در آن حضور داشتند.

بی باک در مورد فرزان عاشورزاده گفت: فرزان مسابقات بسیار خوبی برگزار می کند و در امارات هم خوب بود اما در مجموع فشار بازیها و کاهش وزن کارایی تکواندوکار را پایین می آورد. به نظر من فینال های خوبی داشتیم و توانستیم قدرت تکواندو ایران را نشان دهیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، ایران ، انتخابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار