امیدوارم تغییرات ما به سودمان باشد؛

اموته: از شکست مقابل فولاد هراسی نداریم

سرمربی تیم فوتبال السد قطر گفت: در بازی فردا مقابل فولاد خوزستان هراسی از شکست نداریم چرا که در دیدارهای آینده می‌توانیم این نتیجه را جبران کنیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  حسین اموته در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل فولاد خوزستان  در لیگ قهرمانان آسیا گفت: خوشحالم به واسطه فوتبال بار دیگر به ایران و اهواز آمدم بازی خوب و بسیار سختی پیش رو داریم. هر 2 تیم فوتبال خوبی ارائه می‌دهند. از شکست در این بازی هراسی نداریم چون در آینده می‌توانیم جبران کنیم هر چند بازیکنان ما از چند بازی اخیر لیگ قطر خسته هستند اما مطمئنم ضمن ارائه یک بازی خوب به نتیجه مطلوب هم می‌رسیم.

وی افزود: ما تغییرات 50 درصدی داشتیم و امیدوارم این تغییرات به سود ما باشد. حریفمان را به طور کامل می‌شناسیم و خوب می‌دانیم نسبت به فصل قبل آسیا بهتر و قویتر شده‌اند. این تیم هواداران پر شوری دارند ولی می‌توانیم فولاد را شکست دهیم.

همچنین  حمزه شن حاجی بازیکن 20 ساله السد قطر در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی، گفت: اولین بازی آسیایی خود را پشت سر می‌گذاریم. بازیکن جوان السد قطر هستم. می‌دانم بازی سختی در پیش است چراکه ما مهمان هستیم و فولاد خوزستان میزبان بازی است. کل تمرکز تیمی ما روی کسب پیروزی و رسیدن به نتیجه مقابل فولاد خوزستان است. مطمئنم تماشاگر حاضر در ورزشگاه و بیننده های تلویزیونی این بازی شاهد فوتبال زیبا و کلاسیک از 2 تیم خواهند بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: اموته ، سرمربی ، تیم ، فوتبال ، السد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار