اسپیکرهایی با قابلیت پخش صدا به صورت یکنواخت در فضای بسته

شرکت سامسونگ تاکنون دست به طراحی اسپیکرهای با تنوع‌های مختلفی زده است، اسپیکرهایی با طراحی‌های گوناگون اما با عملکردی یکنواخت و تنها حجم صدای متفاوت. اما چیزی که wam7500 یعنی یکی از جدیدترین ساخته‌های این کمپانی را از تمامی اسپیکرها متمایز می‌کند، تکنولوژی ساخت آن است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ اگر سوالتان این است که چرا این اسپیکر شبیه به تخم مرغ و یا کتری ساخته شده است، پاسخش آن است که این اسپیکرها توانایی پخش صدا بصورت ۳۶۰ درجه را دارند. به گونه‌ای که صدا مانند دیگر اسپیکرهای معمولی در یک نقطه تمرکز نداشته و در فضای خانه شما و یا اتاقی که اسپیکر در آن قرار دارد پخش می‌شود. اگر علاقه مند به این سری از اسپیکرهای سامسونگ شده‌اید بد نیست بدانید این اسپیکرها از تکنولوژی وایرلس بهره می‌برند و تنها به دوسری wam6500 و wam7500 محدود می‌شوند. اولی، یعنی ۶۵۰۰ مدلی است که برای فضای اتاق ایده آل است.

اسپیکرهایی با قابلیت پخش صدا بصورت یکنواخت در فضای بسته

اسپیکرهایی با قابلیت پخش صدا بصورت یکنواخت در فضای بسته

این اسپیکرها بصورت سری حلقه‌هایی طراحی شده‌اند که صدا را درون اتاق پخش می‌کنند. پخش صدا که با تکنولوژی خاص این اسپیکر صورت می‌گیرد به گونه‌ای است که پخش صدا در تمام محیط اتاق بصورت یکنواخت صورت می‌گیرد. Wam6500 که تصویرش را در بالا ملاحظه می‌کنید بسیار شبیه به چای سازهای هوشمند امروزی است که بسیار زیبا طراحی شده است. مدل ۷۵۰۰ نیز، بصورت رومیزی است. سامسونگ خلاقیت بسیار زیادی در خصوص طراحی و تکنولوژی اینگونه اسپیکرها بخرج داده است و تجربه نشان داده اینکونه نوآوری‌ها هیچ موقع در بازه قیمتی به نفع کاربر تمام نخواهد شد.

گزارش از حسین عالیان



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.