الجزیره گزارش داد؛ اسناد جاسوسی موساد از دروغگویی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نطق او در سازمان ملل متحد پرده برداشت.

اسناد جاسوسی موساد از دروغگویی
به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی ، اسناد جاسوسی منتشر شده موساد نشان می دهد موساد معتقد است ایران در تلاش برای تولید تسلیحات هسته ای نیست. این سند فقط یک ماه پس از آن منتشر شده است که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل به سازمان ملل هشدار داده است ایران طی یکسال قادر به تولید بمب خواهد بود.

این شبکه تصویری از اظهارات نتانیاهو در سازمان ملل متحد را منتشر کرد که با نشان دادن عکسی گفت: این یک بمب و این هم فتیله آن است.

خبرنگار این شبکه گفت:این صحنه اکنون بدنام شده است. بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل به سازمان ملل درباره بمب هسته ای ایران هشدار داد. تصویر این عکس به همراه پیام آن ساده بود.

نتانیاهو گفت:ایران تا بهار و کمی بیشتر تا تابستان می تواند غنی سازی در حد متوسط را به مرحله نهایی برساند.

کلیتون سویشرخبرنگار الجزیره انگلیسی گفت:اسناد جاسوسی افشا کرده است فقط یک ماه پس از این اظهارات،اطلاعات اسرائیل پیام متفاوتی را صادر کرد.

این تحلیل مخفی موساد در اکتبر دوهزار ودوازده است که می گوید ایران در حال حاضر در حال انجام فعالیت های لازم برای تولید تسلیحات نیست و فقط درباره آینده هشدار داد. 

خبرنگار الجزیره انگلیسی گفت:مئیر داگان رئیس وقت موساد در اوایل همان سال به اختلافات خود با نتانیاهو اشاره کرد. وی گفت که حمله به ایران راه درستی نیست.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار