مدير عامل گروه صنعتي تراکتورسازي ايران گفت: تراکتور آي.تي.ام 470 (ITM470) در اين گروه صنعتي به توليد انبوه رسيد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، ابراهيمي گفت: اين تراکتور با توان 47 اسب بخار مختص باغات و مزارع کوچک است در اين مجموعه طراحي و خط توليد آن در تراکتورسازي اروميه راه اندازي شده است.

وي افزود: هزينه تمام شده توليد اين تراکتور در داخل کشور در مقايسه با نمونه مشابه خارجي 8 هزار دلار ارزان تر است.

ابراهيمي ديد استاندارد، رعايت استانداردهاي ارگونومي، تجهيز به ترمز روغني، فرمان هيدرواستاتيک، مجهز به روپس تاشو براي کاربري در باغات، مجهز به گلگير و اگزوز مناسب باغات و مزارع، امکان نصب سايبان و کابين، امکان نصب محور محرک جلو، کاهش صدا و افزايش مخزن سوخت به 54 ليتر از جمله ويژگي هاي تراکتور  آي.تي.ام 470  است.

وي گفت: با اضافه کردن امکانات مناسب، از جمله بيل ميکانيکي، بالابر، باکت لودر به اين تراکتور مي توان کاربردهاي صنعتي نيز به آن بخشيد.

ابراهيمي نياز بازار داخلي به اين محصول را بيش از 4 هزار دستگاه در سال اعلام کرد و گفت: تراکتورسازي ايران ظرفيت و خطوط توليدي متناسب براي توليد اين محصول و تامين نياز کشاورزان دارد.

وي افزود: باتوجه به ويژگي هاي اين محصول پيش بيني مي شود در بازارهاي جهاني متقاضي فراواني داشته باشد.

در گروه صنعتي تراکتورسازي ايران 23 نوع محصول در توان و مدل هاي مختلف تک و دو ديفرانسيل از جمله تراکتورهاي240ITM، 285ITM، 299ITM، 475ITM، 485ITM، 800ITM، 950ITM، تراکتورهاي دوديفرانسيل130تا150 اسب بخار و تراکتور دو ديفرانسيل برنجي با 35 اسب بخار و تراکتور ITM470 توليد مي شود.

گروه صنعتي تراکتورسازي ايران به عنوان بزرگترين توليد کننده ادوات کشاورزي با 9 شرکت اقماري،هفت شرکت در تبريز و دو شرکت در سنندج و اروميه و دو خط توليد در ونزوئلا و تاجيکستان فعاليت مي کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار