مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان از راه‌اندازی گشت‌های مشترک برای نظارت و کنترل قیمت‌ها در واحدهای صنفی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران،، عیسی فاضلی ظهر امروز در نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان سمنان گفت: جایگاه‌های سوخت، هتل‌ها و رستوران‌ها، نانوایی‌ها، واحدهای آرایشی و بهداشتی و واحدهای فروش لوازم برقی از جمله واحدهایی بوده که بازدید مشترک از آنان صورت گرفته است.

ایرج ذوالفقاری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سمنان نیز در این نشست از تأمین و ذخیره‌سازی گوشت مرغ به میزان مورد نیاز این شهرستان در ماه‌های اسفند و فروردین 94 خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده به میزان مورد نیاز در دی‌ماه و بهمن‌ماه جوجه‌ریزی توسط مرغداران انجام شده است و هیچ مشکلی در عرضه مرغ در پایان سال نخواهیم داشت.

در این جلسه مقرر شد؛ اجرای طرح فروش فوق‌العاده اصناف تا پایان سال، تعیین زمان‌بندی توزیع میوه شب سال و پیگیری حل مشکلات کشتارگاه‌ها و مرغداران در خصوص توزیع متعادل مرغ، تهیه قیمت‌های پایه واحدها و نظارت و کنترل قیمت‌ها، تشکیل گروه‌های بازرسی مشترک بر توزیع و قیمت‌ها و نظارت مستمر بر بازار در خصوص اقلام پرمصرف و ساماندهی وانت‌بارها در حداقل پنج مکان برای عرضه محصولات توسط وانت‌بارها در سطح شهرستان صورت پذیرد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: قیمت ، نظارت ، بازرسی ، نوروز ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.