گویا مشکلات اعضای کادر فنی تیم استقلال ادامه دار است و این در حالی است که شنیده می شود یک عضو کادر فنی از این تیم جدا می شود.

قلعه نویی موافق جدایی زرینچه از کادر فنی!به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از منابع آگاه غیبت جواد زرینچه در برخی جلسات تمرینی هفته گذشته استقلال وقتی با غیبت این مربی در سفر به تبریز حاضر نشد و زرینچه در تقابل با گسترش فولاد روی نیمکت آبی ها حضور نداشت، به شایعه قهر او و امیر دامن زد اما زرینچه شنبه در تمرین استقلال شرکت کرد و با وجود این که حتی حاضر به سلام و علیک با سرمربی نشد، سرماخوردگی را بهانه کرد و گقت با قلعه نوعی قهر نیست و دلیل غیبت چند روزه اش، فقط بیماری بوده است.

گفتنی است جواد زرینچه  در گفت و گو با رسانه ها منکر اختلاف با سرمربی استقلال شده اما  از یک منبع آگاه شنیده می شود که اختلاف سرمربی استقلال و دستیارش به شدت جدی شده و احتمالا دو طرف قطع همکاری را به ادامه این شرایط ترجیح می دهند.
این در حالی است که در این میان برخی افراد هم به قلعه نوعی پیشنهاد یا توصیه کرده اند زرینچه را از کادرفنی استقلال کنار بگذارد که دیروز شایعه شد سرمربی استقلال با این پیشنهاد موافقت کرده و حالا اگر بهرام افشارزاده پادرمیانی نکند، زرینچه از کادرفنی استقلال جدا می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.