هامونی گفت: صندوقهای سرمایه‌گذاری جسورانه نهادهایی هستند که به علت کاربری فراوان و مزیتهای آنها سرمایه‌گذاران استقبال فراوانی از آن داشتند و امیدواریم این طرح تا سال آینده راه‌اندازی شود.

راه‌اندازی صندوقهای سرمایه‌گذاری جسورانه در آینده نزدیک به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران،امیر هامونی مدیرعامل فرابورس ایران در نخستین فستیوال بازار دارایی فکری ایران با بیان اینکه این جشنواره به منظور ارایه اختراعهای و طرحهای صنعتی ایجاد شده است گفت:‌بالغ بر هشتاد اختراع و طرح صنعتی به فرابورس مراجعه کردند که از این 80 طرح 30 اختراع از فیلترهای فرابورس گذاشته و معیارهای لازم را دریافت و در تابلوی بازار دارایی فکری وارد شده‌اند .

وی ادامه داد: از میان این طرحها 8 طرح نهایی شدند و 3 طرح برای آماده برای ادامه مذاکره هستند و 3 طرح دیگر به مذاکره نهایی رسیدند  
هامونی با اشاره به طرحهای ارایه شده در این فستیوال بیان کرد: امروز شاهد نمایش 9 اختراع در این جشنواره هستیم و در این فستیوال طرحهای مربوط به این اختراعات به صورت کامل ارایه می‌کنند.

مدیر عامل فرابورس تصریح کرد: بازار دارایی فکری ایران دارای دستورالعملهای جدیدی است که شامل جشنواره‌های بازار دارایی فکری، انواع کشف قیمت شامل حراج قیمت است.

وی ادامه داد: مشاورین عرضه می‌توانند راهنمایی‌های  دیگر مربوط به طرح را برعهده خریدار گذاشته و امکان بیشتری را در اختیار خریدار قرار دهند.

هامونی در توضیح اهمیت فستیوال بازار دارایی و فکری اظهار داشت: این بازار به عنوان یک نهاد مستقل حضور خواهد داشت و کارگزاران بورس در سازمان بورس و اوراق بهادار کمک کننده این نهاد هستند تا بتوان بهترین بهره‌برداری را از آن صورت داد.

مدیر عامل فرابورس افزود: کارگروهی تشکیل شده تا به وسیله بتوان شرایط توسعه و رشد بازار را طراحی کرد.

هامونی در خصوص ایجاد صندوقهای سرمایه‌گذاری جسورانه گفت: صندوقهای سرمایه‌گذاری جسورانه نهادهایی هستند که به علت کاربری فراوان و مزیتهای آنها سرمایه‌گذاران استقبال فراوانی از آن داشتند و امیدواریم این طرح تا سال آینده راه‌اندازی شود.

وی در پایان گفت: این نهادها امکان بیشتری را برای کارگزاران مختلف ایجاد میکند تا بتواند بهترین بهره‌ را از آن ببرند.


 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار