برنده ها و بازنده های نقل و انتقالات میان فصل NBA

کارشناسان سایت یاهو اسپورت در مورد برنده ها و بازنده های نقل و انتقالات میان فصل لیگ حرفه ای بسکتبال NBA نوشتند.

برنده ها و بازنده های نقل و انتقالات میان فصل NBAبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ فصل نقل و انتقالات میان فصل NBA در روزهای پایانی هفته قبل به اتمام رسید.

کوین گارنت بازیکن تیم بروکلین نتز یکی از بزرگترین برنده های نقل و انتقالات به شمار می رود. گارنت 38 ساله که در سال 1995 به عنوان نفر پنجم درفت به تیم مینه سوتا پیوست و مدت ها رهبر این تیم بود در آخرین فرصت نقل و انتقالات امسال بار دیگر به مینه سوتا بازگشت.

گارنت که در 15 بازی ال استار شرکت داشته و 8 بار پیاپی با این تیم به پلی آف لیگ رسیده بود برای سال آخر بازی خود هم 12 میلیون دلار از مینه سوتا دریافت خواهد کرد.

وی سال قبل در مصاحبه ای گفته بود که علاقمند به خرید تیم مینه سوتا در دوران بازنشستگی است و بازگشت او مسیر را برای این کار هموارتر می کند.

سایر برنده های نقل و انتقالات میان فصل NBA

گوران دراگیچ: بازیکن سابق فینیکس با موفقیت سر از مقصد مورد نظر خود در نقل و انتقالات درآورد. دراگیچ که از سیستم 3 گارد در فینیکس خسته شده بود به مسئولان تیم گفته بود که ترجیح می دهد از باشگاه جدا شود وگرنه در پایان فصل قرارداد خود را تمدید نمی کند.

هیت، لیکرز و نیکز مقاصد احتمالی بودند که گوران در نهایت تیم میامی به عنوان بهترین گزینه انتخاب کرد، یعنی تنها تیمی که شانس رسیدن به پلی آف را دارد.

اوکلاهاما سیتی تاندر: انس کانتر استعداد جوانی که می تواند در طولانی مدت و کوتاه مدت به سیتی کمک کند به علاوه دی آگوستین گارد با تجربه، ستیو نواک شوتزن و کایل سینگلر فوروارد خریدهای نقل و انتقالات تاندر هستند که جذب آنها برای این تیم یک موفقیت به شمار می رود.

فینیکس سانز: سانز با جذب برندون نایت و 3 درفت دور اول به بهترین نحو جریان جدایی دراگیچ را مدیریت کرد.

نایت امسال میانگین 17.8 امتیاز، 5.4 پاس گل و 4.3 ریباند برای باکز داشت.

البته فینیکس یک پیک با ارزش درفت اول 2015 را که لیکرز به آنها مقروض بود را از دست داد که به طور قطع یکی از پنج نفر اول یارکشی NBA است.

پورتلند: پورتلند به یک پشتیبان برای نیکولاس بتوم در پست فوروارد کوچک نیاز داشت و با جذب ارون افلالو با میانگین 14.5 امتیاز نیاز خود را به خوبی بر طرف کرد.

بازنده های نقل و انتقالات میان فصل

فیلادلفیا: فیلادلفیا در کل حرکات گیج کننده ای در جریان نقل و انتقالات دارد. یکی از مهمترین آنها از دست دادن مایکل کارتر ویلیامز بهترین بازیکن سال اولی فصل قبل به میلواکی بود تا پیک اول درفت 2015 را از طریق لیکرز دریافت کنند.

کی جی مک دنیلز فورواد با استعداد سال اولی دیگر فیلادلفیا نیز به راکتز منتقل شد.

فیلادلفیا در مقابل جاوال مک گی را جذب کرد که معمولا مصدوم است.

تیم سیکسرز در دوران بازسازی به سر می برد و انتقال بازیکنان سال اولی بسیار با استعداد جزء عجیبترین اتفاقاتی بود که در این تیم رخ داد.

تدیوس یانگ: یانگ از تیم بد سیکسرز به گزینه بدی مثل تیمبرولوز در ابتدای سال پیوست و در نهایت به یک تیم بد دیگر مثل بروکلین منتقل شد.

بروکلین نتز: کوین گارنت در حالی از دست بروکلین رفت که تدیوس یانگ بازیکن جوان با استعدادی به تیم آمد. بازیکنی که به احتمال زیاد در فصل تابستان آزاد می شود.

کلیپرز: تیم لس آنجلسی امیدوار بود که نقاط ضعف تیم را از میان آماری استودمایر، کوین گارنت و تیشاون پرینس پرینس پر کنند. استودمایر در نهایت به دالاس پیوست، گارنت به مینه سوتا و پرینس به دیترویت رفتند.

کلیپرز هنوز موفق به پر کردن جای خالی گریفین نشده است و حالا باید منتظر آزاد شدن کندریک پرکینز باشد. هر چند که در این رقابت هم با دالاس و شیکاگو شریک است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار