سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در انبار بزرگ کالا در بزرگراه بعثت خبر داد.

آتش سوزی گسترده در انبار بزرگ کالا/ هفت ساعت عملیات برای مهار حریقجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران درباره‌ جزئیات حریق انبار 1500 متری اظهار داشت: در ساعت 1:28 دقیقه بامداد امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از حریق گسترده در انبار بزرگ کالا مطلع شد و بلافاصله 10 ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو‌های پشتیبانی و تانکر آب عازم محل آتش سوزی در غرب به شرق بزرگراه بعثت، بعد از میدان بهمن شدند.

وی ادامه داد: انبار دو طبقه قدیمی با سقف شیروانی به وسعت بیش از 1500 متر مربع که مملو از مواد قابل اشتعال از جمله پارچه، ظروف پلاستیکی، شیر آلات بهداشتی و... کاملا شعله ور و شدت آتش سوزی به حدی بود که سقف و دیوار انبار نیز کاملا تخریب شده بود.

ملکی افزود: با توجه به وزش باد در نیمه‌ی شب، آتش شعله ور تر شده بود که آتش نشانان از چند جهت وارد عملیات شدند و قبل از سرایت به انبار و سوله‌های مجاور، موفق شدند حریق را مهار کنند.

به گفته‌ی مقام مسئول در آتش نشانی، خوشبختانه این حادثه تلفات جانی و مصدوم نداشت و آتشن نشانان پس از تخلیه دود و لکه گیری در ساعت 8 صبح عملیات را به پایان رساندند.

ملکی در پایان خاطرنشان کرد: علت این حریق،‌ توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی می‌باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آتش سوزی ، انبار ، کالا ، بعثت ، ملکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار