نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید با نگاه به تقابل ایمان و کفر،‌ حق و باطل برای آن برنامه‌ریزی کرد، لذا در قرآن برنامه‌ریزی جبهه حق برای رویایی با باطل تأکید شده است.

برنامه‌ریزی حق برای رویارویی با باطل در قرآن تاکید شده است
به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام‌ و المسلمین ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در اختتامیه شانزدهمین دوره کتاب دفاع مقدس که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، ضمن تقدیر از شرکت‌کنندگان در این مراسم اظهار داشت: همیشه دو اردوگاه حق و باطل مقابل یکدیگر قرار داشته‌اند، عالم دنیا عالم تقابل حق و باطل است و عالم آخرت عالم ظهور و تجلی حق است که نباید از این واقعیت غفلت کرد.
 
وی تصریح کرد: باید با نگاه به تقابل ایمان و کفر،‌ حق و باطل باید برای آن برنامه‌ریزی کرد، لذا در قرآن برنامه‌ریزی جبهه حق برای رویایی با باطل تأکید شده است.
 
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که مهم‌ترین اصل برای این که جبهه حق تنها با یک زبان می‌تواند با باطل سخن بگوید و آن هم قدرت است، گفت: باطل جز زبان قدرت زبان دیگری را نمی‌شناسد و برای این هم صاحبان حق می‌بایست مقتدر باشند.
 
وی افزود: صاحبان قدرت باید به مرزهای قدرت دست پیدا کرده و قله‌های آن را درنوردند.
 
حجت‌الاسلام و المسلمین ابوترابی‌فرد با بیان اینکه تنها زمانی می‌توان بر باطل غلبه کرد که دو مؤلفه اقتدار و رسیدن به قله‌های آن مدنظر قرار گیرد، عنوان کرد: در قرآن نیز در میان حوزه‌های گوناگون قدرت بر یک قدرت بیشتر تأکید داشته و آن هم قدرت دفاعی است.
 
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به طور خاص باید جبهه حق در عالی‌ترین مقام و اقتدار قرار بگیرد، عنوان کرد: قدرت دفاعی است که می‌تواند برای شما امنیت را خلق و راه قدرت علمی را برای شما هموار کرده و رسیدن به قله‌های قدرت اقتصادی را فراهم کند.
 
وی ادامه داد: امروز به منطقه بنگرید که با ناامنی‌هایی خلق شده بستر فروپاشی هویت منطقه فراهم کردند، لذا ملت‌هایی که از الفبای امنیت محروم‌اند در این موقعیت دچار خسران شدند. امروز ایران اسلامی نه تنها امنیت را برای کشور خود فراهم کرده، بلکه توانسته در منطقه نیز قوت قلبی برای دیگر کشورها باشد.  
 
نایب رئیس مجلس افزود: ملت سوریه که امروز بعد از 4 سال طراحی غیر انسانی اردوگاه استکبار با حدود 2 میلیون آواره و 200 هزار کشته و نابسامانی فراوان روبرو است، مشاهده می‌کنید که چه آسیب سنگینی از توطئه استکبار دریافت کرده است. لذا امروز نقطه شکوفایی قدرت‌ها تنها قدرت دفاعی است و نقشه راه نیز در قرآن کریم بر دستیابی نظام اسلامی به قله‌های قدرت و تبدیل شدن به قدرت دفاعی برتر تأکید دارد.  

وی با مقایسه وضعیت ایران سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب و حال حاضر تصریح کرد: در ایران سال‌های نخست پیروزی انقلاب که از نگاه دیگران با عنوان ژاندارم منطقه نامگذاری شده بود ایران دارای سلاح و سرمایه نظامی بود، اما دشمن برای درنوردیدن مرزهای ما در زمین هوا و دریا هیچ تهدیدی را متوجه خود نمی‌یافت و با هدف تصرف خوزستان، تجزیه ایران و سقوط دولت مرکزی به کشورمان حمله کرد.  
 
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز شما در یک رویارویی شفاف و روشن با قدرتی هستید که خیال کدخدایی دهکده جهانی را در سر پرورانده و رئیس جمهور آمریکا به تهدید شما می‌پردازد، امروز دشمن نمی‌تواند هزینه تعرض به جمهوری اسلامی را ارزیابی کند.  
 
وی با بیان اینکه یکی از مقامات ارشد کنگره آمریکا گزارشی ارائه کرد با این مضمون که قدرت دفاعی ایران، قدرت نظامی آمریکا را در منطقه خلیج فارس مهار کرده‌، خطاب به نیروهای مسلح و پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شما امروز نه تنها برای ایران بلکه برای عراق، سوریه، دنیای اسلام و ملت‌های منطقه پیام‌آور امنیت هستید، این قدرت در اندازه‌ای است که دنیا به آن اذعان دارد و عقب‌نشینی غرب از مواضع خود به یک اصل برمی‌گردد و آن افزایش قدرت شماست، آن‌ها تنها با یک زبان که زبان قدرت است آشنا بوده و باید با زبان قدرت نیز با آن‌ها صحبت کرد.  
 
حجت‌الاسلام و المسلمین ابوترابی‌فرد افزود: کسانی که دیروز معتقد بودند باید 194 سانتریفیوژ جمع شود و پرونده هسته‌ای ایران به شورای امنیت ارجاع داده شود، خوشبختانه امروز قدرت هسته‌ای ایران و فعالیت 20 هزار سانتریفیوژ را پذیرفته‌اند.
 
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه نقطه مرکزی قدرت در ایران شهدا و دفاع مقدس هستند، خاطر نشان کرد: قدرت پرتاب ماهواره و موشک به فضا، فعال شدن حوزه‌های علمی کشور و فناوری‌های گوناگون، همه و همه امروز از برکات دفاع مقدس و امنیت نیز میوه شیرین آن است و فراهم آمدن بستر حرکت برای تبدیل شدن به یک قدرت اقتصادی نیز از سرمایه‌هایی بوده که از دفاع مقدس به‌دست آمده است.  

انتهای پیام/
برچسب ها: ایمان ، باطل ، اردوگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار