رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان لرستان از دستگیری یک نفر کلاهبردار تحت عنوان وکیل در شهرستان خرم آباد خبر داد.

حل مشکلات قضایی با کمترین هزینه ممکن!/ وکیل قلابی لرستان به دام افتاد
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ قدرت الله دالوند در این رابطه گفت: با توجه به کسب خبری مبنی بر اینکه فردی به هویت معلوم فاقد هر گونه سمت و شغلی با همکاری شخصی دیگر نسبت به درج آگهی قبولی وکالت به صورت گسترده در خرم آباد اقدام کرده موضوع در دستور کار قرار گرفت.
 
وی با بیان اینکه این افراد در آگهی‌های خود اعلام کرده بودند که با کمترین هزینه مشکلات قضایی افراد دارای مشکل را برطرف می كند افزود: در این راستا بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری آگاهی استان قرار گرفت.
 
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان لرستان بیان داشت: با بررسی های پلیسی مشخص شد فرد كلاهبردار سابقه فعالیت در کانون وکلا را ندارد و فعالیت وی غیر مجاز است و با این شیوه از مردم کلاهبرداری می کند.
 
وی اظهار داشت: با هماهنگی مقام قضایی وكیل قلابی با همدستش دستگیر و در بازرسی از منزل آنان مقادیری اوراق قضایی مربوط به عقد قرار داد و... کشف و ضبط شد.
 
سرهنگ دالوند خاطر نشان كرد: دو كلاهبردار به جرم خود اعتراف کرده و مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری از آنها كشف و با قرار صادره راهی زندان شدند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار