وزارت ورزش و جوانان برای فدراسیون تنیس روی میز هنوز سرپرستی معرفی نکرده است و این فرصت به زارع پور داده شده تا هنوز سنگر خود را در راس حفظ کرد.

وزارت ورزش سرپرستی برای پینگ پنگی ها معرفی نکرده استبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ؛ برگزاری انتخابات فدراسیون تنیس روی میز برای تعیین رئیس جدید هنوز با حاشیه‌های فراوانی همراه است و به نظر می رسد وزارت روزش و جوانان هم با معرفی نکردن سرپرست قصد دارد به این حاشیه ها بیشتر دامن بزند.

ماجرا از این قرار است که تاریخ  انقضای  ریاست محمد زارع پور در این فدراسیون هفتم بهمن ماه به اتمام رسیده این در حالی است که بر خلاف معمول انتخابات برای این فدراسیون سرپرستی انتخاب نشد.

شاکری مدیر روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز می گوید: تا زمانی که وزارت ورزش سرپرست معرفی نکرده است زارع پور همچنان به سمت خود باقی خواهد بود و حق  امضا نیز دارد.

این ابهام وجود دارد که چگونه است مسئولان وزارت ورزش، فدراسیون تنیس روی میز را از خاطر برده‌اند یا اینکه گزینه ای بهتر از وی برای قرار گرفتن  در راس کار پینگ پنگیها هنوز پیدا نکرده‌اند انتخاب فدراسیون تنیس روی میز طبق قانون باید تا قبل از آغاز سال 1394 برگزار شود و باید به انتظار نشست  در این روزهای اندک باقی مانده چه سرنوشتی در انتظار ورزشکاران این رشته مظلوم المپیکی خواهد بود؟

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون ، تنیس ، فرصت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار