قائم مقام سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از اجرای طرح نظارت کیفی و بهداشتی اماکن و محصولات میادین میوه و تره‌بار شهرداری پایتخت طی ماه اسفند خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،عبدالحسین رحیمی با اشاره به اجرای طرح نظارت کیفی و بهداشتی اماکن و محصولات میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، اظهار کرد: طرح اشاره شده از ابتدای اسفند آغاز و تا پایان اسفند ادامه خواهد شد.

وی گفت: ماه مبارک رمضان و ایام نوروز از جمله زمان‌هایی هستند که سازمان میادین میوه و تره‌بار نسبت به سرکشی و نظارت بر اماکن و مراکز عرضه‌کننده اقلام تحت پوشش اقدام می‌کند.

به گفته قائم مقام سازمان  میادین میوه و تره‌بار طرح نظارت کیفی و بهداشتی اماکن و محصولات امسال نسبت به سال گذشته با شاخص‌های بهتری روبرو خواهد بود.

وی اضافه کرد: در طرح اشاره شده اداره دامپزشکی شهر تهران، مراکز بهداشتی وزارت بهداشت، کارشناسان خبره بخش خصوصی در حوزه بهداشت با سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران همکار خواهند داشت.

رحیمی خان طرنشان کرد: شاخص‌های کلی کار توسط سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار و معاون زیرمجموعه آن (معاونت بهداشت و کنترل کیفی)، تدوین و نظارت خواهد شد.

قائم مقام سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران تصریح کرد: بیش از 130 شاخص جهت ارزیابی محصولات در نظر گرفته شده است که طرح اشاره شده با کمک 12 اکیپ کارشناس ویژه در سطح شهر تهران اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: ‌12 اکیپ اشاره شده تحت نظارت و کنترل محصولات زیرمجموعه سازمان مدیریت میادین و میوه و تره‌بار هستند.

قائم مقام سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران افزود: هم‌اکنون 187 مکان عرضه محصولات پروتئینی، میوه و تره‌بار در سطح شهر تهران فعالیت می‌کنند که تا پایان سال به 190 عدد خواهد رسید.

رحیمی با بیان اینکه روزانه 450 هزار نفر جهت خرید مایحتاج به مراکز و بازارهای میادین و تره‌بار شهرداری تهران مراجعه می‌کنند، گفت: این تعداد در ایام نوروز به شدت افزایش می‌یابد.

وی گفت: هدف اصلی در طرح اشاره شده حفظ شاخص‌های سلامت شهروندان است که این کار در سال‌های گذشته با تاکید شهردار تهران به صورت جدی توسط سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار صورت می‌پذیرد.

رحیمی افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده اکیپ‌های ناظر در سطح شهر تهران با متخلفینی که شاخص‌های سلامت را برای عرضه محصولات خود رعایت نکنند بشدت برخورد می‌شود و محصولات غیر بهداشتی ضبط و منهدم خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار