وین رونی کاپیتان باشگاه منچستریونایتد گفت: شکست‌های منچستریونایتد را جبران می‌کنیم.

رونی: شکست‌های یونایتد را جبران می‌کنیمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در جریان هفته ۲۶ لیگ پریمیر انگلیس موسوم به لیگ جزیره، باشگاه منچستریونایتد برابر سوانی با نتیجه ۲ بر ۱ بازی را واگذار کرد.  
 
وین رونی کاپیتان باشگاه منچستریونایتد که برای بار دوم برابر سوانی تیمش در این فصل بازی را واگذار می‌کند، بر این باور است که تیمش می‌تواند نتایج ناکامی‌ها و شکست‌های خود را بازهم جبران کند و به کورس قهرمانی بازگردد و در ‌‌نهایت در جمع ۴ تیم بر‌تر لیگ قرار گیرد و به لیگ قهرمانان اروپا صعود کند و دیدار هفته بعد را برابر ساندرلند این تیم بدون شک با پیروزی پشت سر می‌گذارد.  
 
وی در این خصوص گفت: ما باید هفته آینده دوباره به دوران اوج خود و بازی اصلیمان بازگردیم، هنوز بازی‌های زیادی برای بازی و انجام دادن وجود دارد و ما بدون شک می‌توانیم آن‌ها را به سرعت و به خوبی جبران کنیم و این شکست هرچندناگوار نمی‌تواند تاثیری روی ما بگذارد.  
 
ما دوباره شروع طوفانی خود را خواهیم داشت و سعی می‌کنیم تا آخر لیگ سر این جنگندگیمان را حفظ کنیم و در جایگاه بسیار خوب و درجمع ۴ تیم قرار گیریم.  
 
گفتنی است؛ تیم لوئیس فن خال با وجود شکست برابر سوانی هم اکنون با اختلاف ۱ امتیاز با آرسنلا و ۴۷ امتیاز در جایگاه چهارم لیگ بر‌تر قرار دارد. 

انتهای پیام/
برچسب ها: رونی ، کاپیتان ، شکست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار