فردا؛

اطلاعیه آزمون دکتری نیمه متمرکز بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال 94، 15 اسفند ماه برگزار می‌شود و اطلاعیه این آزمون فردا 4 اسفند بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال 94 برای پذیرش دانشجو برای دوره‌های روزانه،‌شبانه،پردیس خودگردان، پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی در 7 گروه آموزشی و 250 کد رشته برگزار می‌شود. در این آزمون تعداد 201 هزار و 563 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد 87 هزار و 487 نفر زن و 114 هزار و 76 مردهستند یعنی به عبارتی دیگر 43.40 درصد زن، و 56.60 درصد مرد هستند. 

وی افزود: بر اساس برنامه‌ زمانی این آزمون جمعه 15 اسفند در 53 شهرستان و مراکز استانها برگزار می‌شود و کارت ورود به جلسه نیز از روز سه شنبه 12 اسفند تا پنجشنبه 14 اسفند بر روی سایت سازمان قرار می‌گیرند و کلیه داوطلبان باید از کارت خود پیرینت تهیه کنند. 

توکلی خاطر نشان کرد: اطلاعیه این آزمون فردا دوشنبه 4 اسفند بر روی سایت سازمان منتشر می‌شود و در نشریه پیک سنجش روزهای دوشنبه 4 اسفند و 11 اسفند نیز منتشر خواهد شد، همچنین نتایج اولیه به شکل کارنامه تنظیم و دهه سوم فروردین بر روی سایت سازمان قرار  می‌گیرد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار