لپ‌تاپ سونی VAIO Fit Multi flip 14A را می‌توان جزو دسته محصولات تبدیل پذیر دانست که امکان تبدیل لپ‌تاپ به تبلت و بالعکس را برای خود برگزیده‌ است.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران ، لپ‌تاپ سونی VAIO Fit Multi flip 14A را می‌توان جزو دسته محصولات تبدیل پذیر دانست که امکان تبدیل لپ‌تاپ به تبلت و بالعکس را برای خود برگزیده‌ است. 

تبلت و لپ تاپ قدرتمند در یک دستگاه + عکس و مشخصات / ظهر ، خانم مهری

باید اذعان کرد که این لپ‌تاپ زیبا و کم وزن دارای صفحه نمایشی لمسی و با کیفیت بسیار عالی برای نشان دادن تصاویر است. لپ‌تاپ VAIO Fit Multi flip 14A از پردازنده نسبتا قدرتمند core i5 بهره برده و دارای حافظه داخلی یک ترابایت است که اطلاعات زیادی را می‌تواند در خود جای دهد.

به علاوه این محصول مجهز به فناوری NFC برای ارتباط بی‌سیم نیز است. از دیگر ویژگی‌های لپ‌تاپ VAIO Fit Multi flip 14A می‌توان به امکان استفاده از قلم نوری، وجود بدنه‌ای پلاستیکی و بهره بردن از یک باتری غیر قابل تعویض چهار سلولی با پنج ساعت شارژدهی اشاره کرد. 

تبلت و لپ تاپ قدرتمند در یک دستگاه + عکس و مشخصات / ظهر ، خانم مهری

در ‌‌نهایت نیز باید ذکر شود که برخی خریداران این محصول با معرفی VAIO Fit Multi flip 14A به عنوان لپ‌تاپی مناسب، به کیفیت نه چندان مطلوب صفحه کلید نیز اشاره می‌نمایند.


برگرفته از نشریه بایت

انتهای پیام/
برچسب ها: لپ تاپ ، معرفی ، سونی ، وایو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار