رییس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان؛

انهدام باند سرقت مسلحانه در سیستان وبلوچستان

رییس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از انهدام باند سارقان مسلح با 12 فقره سرقت مسلحانه و به عنف (روزگیری) در شهرستان های زاهدان و خاش، با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی در شهرستان زاهدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، سرهنگ ملاشاهی گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر اینکه سه نفر سارق مسلح به لباس محلی با استفاده از یک قبضه کلت کمری هنگامی که وی قصد سوار شدن بر خودروی پژو پارس خود در زاهدان را داشته به زور وارد خودرو وی شده و پس از بستن دست و پاهایش او را در بیرون شهر از خودرو پایین انداخته و خودروی وی را سرقت کردند کارگاهان پلیس آگاهی بررسی موضوع را آغاز کردند.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات تکمیلی از شاکی و بررسی مسیر سرقت و سایر اقدامات تخصصی و اشرافیت اطلاعاتی سرنخ هایی از یک سارق سابقه دار در این سرقت به دست آوردند.

ملاشاهی با بیان اینکه این متهم که به تازگی به جرم سرقت از زندان آزاد شده بود در یک عملیات در زاهدان دستگیر و برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی انتقال داده شد خاطر نشان کرد: این متهم حرفه ای در ابتدا منکر انجام هرگونه جرمی بود اما در تحقیقات تخصصی پلیس به شش فقره سرقت مسلحانه خودرو و موتورسیکلت در شهرهای زاهدان و خاش وشش فقره زورگیری در زاهدان با همکاری دو نفر دیگر اعتراف کرد.

وی خاطر نشان کرد: تلاش پلیس برای دستگیری سایر اعضای این باند همچنان با جدیت ادامه دارد.

انتهای پیام/زا


برچسب ها: انهدام ، باند ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.